Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Mocht jij de laatste zijn, dan heb jij ook het langst voorpret gehad. Zo heeft elk nadeel ook zijn voordeel :wink:. En nu een zwik bandjes kopen, hij kan echt veel hebben de HFLE :+1:

3 likes

Als nog gefeliciteerd!
Hij is zo fijn :grinning:

3 likes

16 likes

Hallo allen,

Vandaag was de HFLE weer aan de beurt maar viel mij iets op wat ik nog niet eerder (bewust) heb op gemerkt.

Als ik het uurwerk opwind door aan de kroon te draaien draait de rotor mee. Bij geen van mijn andere horloges is dit het geval dus vroeg mij af of dit de bedoeling is?

Dank en alvast fijn weekend!

1 like

Heb hem tegen mijn oor gehouden tijdens het opwinden en ik denk dat je gelijk hebt. Wellicht dat @royke74 of @MotoSkooly hier duidelijkheid over kunnen geven. O ja Roy, weet je al wat meer over de bezel van de 1521?

Fijn weekend iedereen :+1:, mijn weekend kan niet meer stuk maar dat horen jullie nog wel tzt :wink:

Fijne vakantie allemaal , voor die er nog van mogen genieten.

Mischien kunnen andere HFLE eigenaren even kijken of ze het zelfde hebben als ik bij het opwinden. Zie ook 2 posts terug.

Ik las dat dit soms temaken kan hebben met het “reverse wheel”.

Alvast dank

1 like

Ik heb geen idee hoe dat zou moeten klinken… :sweat_smile:

Ik ben pas sinds kort lid van HF, erg mooi initiatief. Is het plan dit nogmaals te doen in de toekomst?

2 likes

Stuur je even een pb

In principe kan er ieder jaar een HFLE worden georganiseerd (als er meerdere initiatieven zijn dan wordt er een verkiezing georganiseerd vanuit de forumleiding). In 2025 zal er hopelijk weer een nieuw initiatief de kop opsteken :grin:

1 like

Hi Robbski,

Er is elk jaar een mogelijkheid om een HFLE te realiseren en voor te stellen.

2024 is in ieder geval geweest en we zitten eigenlijk te wachten totdat iemand opstaat voor HFLE 2025 of 2026.

Echter, de voorstellen zijn dunner bezaaid dan het aantal jaren dat nog komen gaan. :sweat_smile:

1 like

Mocht je het horloge zo mooi vinden, in het blauwe gedeelte staan er 2 te koop :wink:

Ik zag het ja! Ik heb hem voor t eerst mee op vakantie. M’n kostbare horloges thuis gelaten. Ik vind het echt een top horloge voor het geld. Draagt bijna net zo lekker als de sub. En vind hem lekkerder dragen dan mijn speedmaster. Dus waarom te koop??enfin, ik hou hem lekker in de collectie. Er zijn er immers maar 100 van gemaakt.

6 likes

Heerlijk weer in Maastricht (familiebezoek)

8 likes

Zijn er al ideeën voor een HFLE 2025?

5 likes

Jazeker. Paul @vierport is er druk mee. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ben benieuwd! Het is dan goed stil gehouden. :sweat_smile:

1 like

:lying_face:
500 euro toch dit jaar?
:rofl:

1 like

Lastig want normaal is het bij een oneven jaar €750,00 en bij een even jaar €500,00 maar ja in 2023 lukte het niet, dus mocht de HFLE in 2024 max €750 zijn. Afwachten wat de beheerder gaat zeggen over 2025???

Zelfs dan …