Heb je een schroefbank, hamer en beitel én een vaste hand? Dan kan het!
Mooi aanbod!
Is er ook nog keuze uit kleuren?
Wij denken dat een polished buckle het beste aansluit op een 1545 case, vandaar het aanbod in 2 maten, en niet met een PVD coating oid.
Ik hou het maar bij de stalen en orginele Squale band, als ik een buckle op een tropical moet zetten blijft er weinig van over. Daarom ook nooit bij Ikea iets kopen, gaat niets worden voor mij en Assie62 heeft ook geen ervaring met een buckle aan een band zetten
Er zijn altijd wel mensen die je kunnen en willen helpen, Fer!
Dat weet ik maar wil niet altijd hulp vragen, veel leden hebben ook genoeg andere dingen te doen. Dus koop ik de originele rubberen band van Squale erbij en misschien ook nog een mooie van Woolbrook en dan mag Assie bandjes voor mij wisselen, dat kan ze heel erg goed
Hahahaha! Model en techneut! Zo zie je ze maar weinig!
Als je naar de uitreiking van de HFLE komt zetten wij de losse Buckle op een tropical die je hebt gekocht. Een witte Wolbrook strip is wel cool op de HFLE. Dan kan je een 16mm Buckle bijbestellen.
Leuke aanvulling. Maar zou bijna niet meer weten hoe de HFLE er uit komt te zien.
Thanks, daar zat ik op te wachten.
Deze heb ik besteld. Maar er waren toch ook versies op rubber
Natuurlijk komen wij (jawel Assie ook) naar de uitreiking, maar waar kan ik die tropical bestellen,als ik dat weet bestel ik ook de buckle natuurlijk. deze HFLE is zo mooi die wordt dus echt mijn bandenslet
Ja de keuze kon worden gemaakt tussen rubber en staal, de rubbere komt op de orginele grijze squale tropic die matcht met de kleur van de duikring.
Waren daar ook géén foto’s van
Dit nog maar even onder de aandacht. Ik heb nog maar 3 gegadigden in mijn postvakje mogen ontvangen terwijl ik er wel wat meer had verwacht!
Ah top, had dit even gemist. Dus de tropic is niet te bestellen zoals hij uitgeleverd word aan diegenen die deze besteld hebben. Alleen een losse buckle?
Dan graag voor mij:
- Squale buckle 16 & 18mm polished: €27.50,-
Waar kan ik die tropic band zonder buckle bestellen (had ik al eerder gevraagd) en dan wil ik een buckle die (is mij beloofd erop gezet wordt tijdens ons feestje) want ik ben en blijf een a-technische kneus .
Jawel, ze zijn wel te bestellen en verkrijgbaar bij Q-watches, maar tegen de normale prijs.
Wij hebben alleen geen scherpe deal kunnen maken en willen toch iets leuks aanbieden en bieden daarom de buckles aan.