Squale HFLE 2024 - het vervolg

Precies!!

1 like

Plaatjes?
Hier dan @vouwfietser :smiley:
image
51c41719e250171e27566eb4d2090a978d1d5dc9_2_333x500
:partying_face:

10 likes

Ja, zo snugger was ik dan op dat moment weer ff niet. Stupid!

2 likes

:rofl:

2 likes

Heeft iemand een linkje naar het originele topic, ik ben ff weg geweest en had deze gemist.

Helaas met de zoekfunctie kom ik er niet en met scrollen loopt de boel ook de hele tijd vast :unamused: … nondeju wat is het een traag forum

4 likes
5 likes

Ik zie dat @Pjottski hem reeds heeft geplaatst, waarvoor dank!

Mocht je interesse hebben @seamaster, dan kun je mij of een ander lid van het team een PB sturen. Er zijn nog een paar exemplaren beschikbaar.

4 likes

Nog 6 als het goed is op dit moment.

En dat wilde ik vooral even delen omdat ik er best trots op ben :crazy_face:

4 likes

Volgens mij ook! Er is vandaag weer 1 vergeven. Nummer 71!

3 likes

Mooi ontwerp :blush::+1:, ik laat het even bezinken … keek eigenlijk voor oa een 1521 model maar goed deze is ook mooi en voor een super prijs :+1:.

3 likes

Helemaal goed toch! Ik snap best hoe keuzestress in combinatie met wensen werkt! Ik ontkom er zelf ook niet aan. :sweat_smile:

1 like

Gegevens terug gestuurd.

Goed bezig heren!
Bedankt voor de duidelijke en transparante info.
We wachten af :laughing:

4 likes

En jij bedankt @Grollebol voor jouw support!

2 likes

Hier zijn we dan nog even met een mededeling van huishoudelijke aard.

Er zijn nog een paar mensen waarvan we nog geen gegevens hebben ontvangen.

Mocht je nou een betalende stem zijn en heb je een pb ontvangen, maar is het aan je aandacht ontglipt, wat kan gebeuren natuurlijk. Stuur het dan nog even toe.

Mocht je per abuis geen pb hebben ontvangen van 1 van de leden, Dan allereerst onze excuses! Maar laat het ons dan even weten. Dan zullen wij zsm reageren en aangeven welke info wij nodig hebben.

Je kunt @TagEd, @Archer, @MotoSkooly, @royke74 of mij een pb sturen.

Alvast bedankt en een lekker weekend!

8 likes

Hallo allemaal!

Bij deze een nieuwe statusupdate over de HFLE 2024.

We hebben van bijna iedereen reactie gehad en de orders verzameld. Verder hebben we de officiële bestelling bij Squale gedaan, al waren die al druk bezig de laatste details van het design aan te passen voor productie. Zodra we meer informatie hebben over de voortgang, horen jullie het direct van ons. Onze voorlopige planning voor de uitreiking is nu april 2024, en wel ergens aan de Nederlandse kust!

De komende dagen gaan ook de facturen eruit voor de eerste helft van de betaling van je HFLE. Uiteraard halen we de 75,- euro stemgeld hiervan af, maar alles staat duidelijk aangegeven in de mail die je krijgt vanuit Q-watches! Dus hou vooral je inbox even in de gaten en als je eind deze week niks hebt gehad, check dan ook even je spambox of reclamebox als je vaker koopt bij Q-Watches :slightly_smiling_face:.

Tot zover weer deze update. Alles loopt volgens plan en wij kunnen ook niet wachten op het vervolg!

Groetjes,
Team HFLE 2024

9 likes

En voor de twijfelaars die zich nog steeds niet hebben ingeschreven. Ik weet niet hoe lang je nog hebt om je in te schrijven, maar vast niet lang.

De laatste paar beschikbare exemplaren dragen de nummers:

53 (priemgetal voor de liefhebbers)
96 (is weer eens wat anders dan 69)
97 (is voor degene die 96 te makkelijk vindt)
98 (Toen kwam Clinton in opspraak met de Lewinsky affaire. Die hebben vast de bovenstaande nummertjes ook geprobeerd)

Dus twijfel niet en kies 1 van de bovenstaande, bijzondere nummers! :wink:

10 likes

96 is dan met de ruggen tegen elkaar

3 likes

Top! Ga het in de gaten houden!
Nederlandse kust is best lang, leuk idee maar hopelijk niet puntje boven in Nederland. Ik ga het meemaken!

3 likes

Dat kwam ook in mij op, toen ik het opschreef. :sweat_smile:

:rofl:

4 likes

Hahahaha :rofl:

1 like