Gewoon blijven hè! Ik mis je wel een beetje
Midweek/lang weekend vakantie gevierd, nu weer terug. Ben er achter gekomen dat de zwarte 1521 COSC toch wel (voor nu) mijn numero uno is.
Desondanks deze vandaag om de pols >
Hahahaha, weggaan doe ik niet. Daarnaast merk ik dat ik alweer wat meer actief ben hier, ten opzichte van de afgelopen 6 weken.
Meteen maar even daad bij woord gevoegd.
See you there!
Vakantie is bijna om, dus even de hort op voor schoolspullen voor het nieuwe jaar. Wat een feest weer kan niet wachten
Ik ook… maar soms ook maar een middagdutje.
Speaking of which…
Ik heb ook weer iets incoming!! iets heel tofs.
En dit keer maak ik er een heus NA-topic van.
Het is overigens geen Squalie, maar ik weet zeker dat de kroeg het kan waarderen.
Heuj eindelijk een Doxa
Of een Tag…
Of een H.G.P.
Of een horloge
Of iets wat tikt
Of iets wat de dorst lest…
Aha…lekker! Paar vaatjes
voor de kroeg?
Er is ooit een oranje Squale HFLE gemaakt. Misschien dat die, met een zoektopicje, nog ergens te vinden is.
Ja die was heel tof! Ik heb daar weleens eerder naar gekeken in gearchiveerde verkooptopics. Uit m’n hoofd gezegd was de oplage 25 stuks? Maar ik heb hem nooit voorbij zien komen… alsof ze allemaal vermist zijn? Zonde hoor.
Ninja edit:
Gevonden!
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-te-koop-hfle-2012-squale-diver/54726
En dan is de hfle het handigst… ?

Toen zat ik er Balls deep in
En was je druk met uv lampje op de dial

Donker bloedsinaasappel oranje deze.
Heeft deze nog Squale op de zijkant vd kast staan?

Hahahaha, weggaan doe ik niet. Daarnaast merk ik dat ik alweer wat meer actief ben hier, ten opzichte van de afgelopen 6 weken.
Heel verstandig
Ik snap het wel, motor, mooi weer, vakantie…
Maar zo weer aan het werk dus alle tijd voor HF , en dan gaat het zo ook nog sneeuwen dus de motor op stal… Als ik jou was zou ik maar vast een Hgp kopen

Meteen maar even daad bij woord gevoegd.
Mooie kerel! Je laat er geen gras over groeien

Ik heb ook weer iets incoming!! iets heel tofs.
![]()
En dit keer maak ik er een heus NA-topic van.
Het is overigens geen Squalie, maar ik weet zeker dat de kroeg het kan waarderen.
Zozo hier zijn de verwachtingen hoog gespannen wanneer komt ie binnen denk je?

Heuj eindelijk een Doxa
Dat dacht ik ook dus

Paar vaatjes
voor de kroeg?
Geen betere raad dan voorraad!
Ja, nice, man! Jouw aanbeveling heeft me mede over de streep getrokken! Leuk om ook even in het H.G.P. topic te posten?

Leuk om ook even in het H.G.P. topic te posten?
Heb ik ooit al gedaan dacht ik…