Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Denk 100km een retourtje…
Ik heb vroeger een Honda ns400 gehad en paar jaar geleden een Buell 1200 ., gaaf beide!
Maar eigenlijk rijd ik liever op een Kreidler 50cc motorfietsje en dan tripjes maken…
O, en ik ben in mn jonge jaren motorfiets monteur geweest. In de tijd van de Honda NR met ovale zuigers. Leuke tijd was dat!

Das best veel! Meeste motorrijders die alleen in het seizoen rijden en ermee op vakantie gaan rijden zoon 6000km per seizoen
Hoe ver is het naar je werk, en sta je nu niet meer in de File?

De Horloges van Staal ! :star_struck:

Een soort van Kraam vakantie :rofl:

Ben benieuwd!

@TagEd , heb je een mooi plaatje van de Full Lumed Squale? :innocent:

En @Kleine_gup_in_grote_oceaan , ik kreeg n tip dat er een Matic zoals jij hebt te koop stond op eBay, voor 700 , helaas was al verkocht :disappointed::sob:
Of… misschien maar beter ook :sunglasses:

Plaatje vd Ocarat// die toch Heel anders is dan de Sole Cascante!

De :cat: is nog sloom van de narcose van vanmiddag

15 likes

Die is ook gaaf! :star_struck:
Daar kan ook een mooie Desert Tropic op :grinning:

1 like

Goeie tip😃

1 like

Nailed it amazed excited Gif Animated Graphic - Picgifs nailed it amazed  excited 3908979

Spannend, mannen! :sweat_smile:

Ach gos! :heart: :black_cat: Alles in orde (nu)?

O.k., heb m’n best gedaan. Even de donkerste ruimte in het huis opgezocht. :toilet::grin:
En meteen maar even alletwee m’n full-lume-horloges op de :camera: gezet.

14 likes

Toffe foto!! Wat grappig dat ze allebei een andere kleur lume hebben. Terwijl de basiskleur bij licht is bij allebei groen toch?

Edit: Dat full-lume is stiekem wel tof he. :100:

3 likes

OkĆ©, let’s go! :beers: :joy:

12 likes

Ja, zal ik 'ns wat vertellen? Ik was me er, tot zonet, ook niet zo van bewust dat de lumekleuren toch wel zover uit elkaar lagen. Heb ze eigenlijk nog nooit naast elkaar gehouden, zo in het (semi) donker. :grin:
En ja, in gewoon licht, liggen de kleuren van de wijzerplaat helemaal niet zover uit elkaar. Ik zou zeggen: crĆØme dat, na een beetje licht erop, idd snel groenig wordt. :sunny:

Edit:

Absoluut! sluit ook niet uit dat er ooit nog 'ns eentje bijkomt. Misschien wel de HGP FL. :sunglasses: Maar nu nog effe niet, hoor.

3 likes

Tof! DIBS!! :star_struck::ok_hand:

3 likes

Hey! Tof, man! Een Synchron! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:
De eerdere Doxa-hype heeft jou ook niet koud gelaten, dus! :wink:
Komt deze bij Jaap vandaan?

3 likes

Na een leuke en snelle deal met @daffie nu ook gesqualificeerd voor deze kroeg :beers:

17 likes

… Ć»h, heb ik iets gemist? :sunglasses:

(en het waren er dik 400)

Beetje druk en geen Squale meer om de pols. Tja. Zal wel even een fotootje plaatsen voor de sfeer.

:beers:

13 likes

Ik lees nu een paar dagen mee, kende de 1521 al van de Urban Gentry
Begin wel sterke Squale-kriebels te krijgen moet ik zeggen!
Zijn er AD’s van in Nederland, of zijn ze alleen te krijgen via (buitenlandse) sites?

6 likes

Zeker, in ieder geval SeriousWatches en Q-Watches (ook op het forum vertegenwoordigd in de vorm van @royke74 en @MotoSkooly)

4 likes

Geweldig! :ok_hand: Hou ik van. Lume FTW!

Moet ook even een night shot maken. Doe ik wel als de Sole Cascante binnen is.

Hatsaflats! Lekker zeg. :+1: Congratiolazione (of zoiets iig :innocent:)

Hoppa…daar issie! :ok_hand: Welkom…en geniet van je toffe nieuwe Squale. :muscle:

Uh huh. :grin: Howdy :cowboy_hat_face:

6 likes

Toch niet verloren hoop ik, is echt een hele mooie Squale. Zonde man, verzekeringswerk?

1 like

Neem gewoon eens contact op met Q watches (Royke) die helpt je zeker verder, heeft leuke Squales te koop en als je wilt passen moet dat kunnen :+1:

edit: zag net te laat je reactie @VriesKou, hij weet in iig waar die moet zijn :wink:

1 like

Een Squale dag vandaag!

Sinds deze band (de oude squale rubber band) op de blauwe cosc zit ben ik helemaal fan! Blij dat ik die niet weg heb gedaan! Wat een verschil een band kan maken.

Ook een wolbrook. Maar dan zonder de gaten.

12 likes

Haha, nice! Congratulazioni e benvenuto! Staat 'm goed trouwens, die nato!

Stressed Seinfeld GIFs | Tenor

Bekend fenomeen, hier. :sweat_smile:

Q-Watches moet je zijn. Toffe gasten en prima service! :+1:

2 likes

Een of andere rare gast uit de omgeving van het Haagsche heeft me met een gladde babbeltruc van 't ding ā€˜beroofd’ … :sunglasses:

baby_minion

4 likes

Teaser !

Zojuist mijn na opgehaald na een leuk gesprek. Nu terug naar huis en dan een NA post maken en spammen lol :laughing:

8 likes