Welkom in de kroeg! Mooie blauw COSC
… die Kleine zit gewoon even niet op te letten!
Morgen!
Ik moet het tot die tijd nog even doen met dit soort plaatjes …
(Bron: chrononautix.com)
PS Als je de versie zonder datum (erbij) wil hebben voor nét onder de duizend euro. Er staat er sinds vanmiddag eentje te koop op Uhrforum, wel in ‘gedragen toestand’ … hence the price.
Oef Nice! Welk model is dit? Ik heb dit ff gemist (druk met van alles en minder op het forum), komt er bij jouw zo eentje?
Is deze: Klik.
Enne …
Oh en, @SSFS kan eventueel wat live plaatjes laten zien want die heeft 'm al in bezit. Toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan?
Wow wat een gaaf ding zeg! Alvast van harte!
Ik wil mezelf dit jaar ook weer een 1521 cadeau doen. Zit te dubben tussen een pvd (voor de 3e keer), een militaire blasted (wat is eigenlijk de Nederlandse benaming voor deze look) of de mat blauwe bezel/wijzerplaat met blasted kast. Kan maar niet kiezen
U vraagt…
Gebeurt me niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van een NA… Het is echt echt echt een gaaf ding.
Daar zou ik dan 4 keer van maken. Maar eigenlijk zou ik je de UCB adviseren .
Ge(zand)straald.
PS Ik zou de PVD nemen. Ben niet zo van de gestraalde kast in zilverkleur, helemaal nu ik de geborstelde kast ken van de COSC, de Marina Militare en strakkies ook van de UCB. Vind de afwerking daarvan superscherp. Hou er wel van.
Hoe mooi ik hem ook vind ga ik toch voor de 13 in een dozijn 1521.
Ergens speelt ook wel de gedachte om de pvd Hamilton khaki field (ik vind de pvd look toch wel aantrekkelijk) aan te schaffen dus dan kies ik liever voor een van de andere twee opties. Of ik moet eens research gaan doen naar geborstelde squale’s
Ja, die moet je dus eigenlijk alle drie hebben.
I wish! Momenteel gaat niet al mijn geld op aan horloges, huh wat zeg ik nu!? Dus moet ik het wat slimmer aan pakken. Maar wat je zegt snap ik wel, qua look zijn ze alle drie anders en passen ze perfect naast elkaar in een collectie
Goede morgen allemaal,
En @SSFS en @junior , willen jullie mij niet zo teasen met plaatjes van de ucb ? Ik had al lang bedacht dat die op rood rubber ontzettend gaaf zou zijn
Nu nog met Ko op de pols maar er komt een wissel aan vandaag…
Die moet ik dan nog even maken. Maar de lume is (helaas) niet best vanege de gebruikte C1 luminova. Daar staat tegenover dat de indicies wel heel mooi wit zijn.
Ik zal later een foto plaatsen.
Helaas lukt dat nu niet dagje zonder HF.
Toch ook nog maar plaatjes van de no date
Mmmm. laden lukt niet. Wordt vervolgt
Serverstoring. Wordt hopelijk snel opgelost…
Ik ben gelijk helemaal van de leg! Geen ochtend in de Squale kroeg.
Man man man!
Ja, dat is zwaar, he? Ontwenningsverschijnselen enzo…
En nu kunnen we ook nog eens geen eigen plaatjes posten…
Of kan het alweer?