Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Zo zaterdag spits weer overleefd nu lekker op de bank de nieuwe oogappels kijken. Fijn weekend !

9 likes

En weer nachtdienstje draaien :yawning_face:

14 likes

Goeiemiddag mannen en goeie nachtdienst @Pat486

12 likes

Suc6 voor straks :facepunch:t2:

1 like

12 likes

Jij bent al vroeg into Christmas :wink:

1 like

4 likes

Ja, zo’n 1521 draagt natuurlijk gewoon perfect. En ik draag 'm nu maar zoveel mogelijk; voor je het weet is ie weer naar de volgende! :grin:
Zal idd nog even een ander bandje proberen ook.

4 likes

+1 :ok_hand:

Succes, kerel!

Even lekker op de bank chillen, voor de tv…:desktop_computer:

Fijne avond Squale famiglia!:beers:

11 likes

Je zit toch niet op een droogje hè :thinking::smile:

Well... it's a good hat. : r/ClarksonsFarm

13 likes

Ik drink al jaren niet meer maar wat is dat met de blikjes? Is dat iets praktisch. ? Ik was altijd van de fles…

Ja, is iets puur praktisch. Een (paar) six-pack(s) vind ik gewoon een stuk handiger dan al dat glas en een krat enzo. En het drinkt prima, vind ik. :person_shrugging:

1 like

:smile::rofl::rofl::rofl::beers::beers:

O Enne, goeie smorges allemaal
Plaatje voor de sfeer, want @junior verwaarloosd ons :face_with_spiral_eyes:

O en goed bericht. De Palombari is in Nederland.
Das een pak van mn hart!
Nog n plaatje voor de sfeer :grin:

13 likes

Heel goed Erik! Iemand moet de sfeer maken.
Ik draag 'm niet en om nou elke dag hier een Doxa plaatje te plaatsen … :sunglasses:

Nou oké, eentje dan. :wink:

8 likes

Herkenbaar, sinds m’n nieuwe bandje binnen is, is deze niet meer van de pols geweest.

9 likes

Voor mij geldt ook een beetje zoiets… in het voorjaar en zomer vind ik het heerlijk om Squale’s te dragen, maar in het najaar komen mijn chronografen weer te voorschijn en draag ik die meer. :grimacing: Dus ja, tot volgend jaar iedereen! :bear: :snowman_with_snow: :sleeping:

4 likes

:open_mouth:

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Squale only, aka de Squale Kroeg :shark: (Deel 10) (Deel 8).