Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

2e!

Wat dacht je: Ik gooi deel 9 nog even gauw vol met plaatjes dan kan ik de eerste in 10 zijn? :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Yep! :stuck_out_tongue_winking_eye:
En nog steeds de Squale Y1545 om…:sunglasses:

16 likes

Hij er ook nog steeds goed uit :sunglasses:

4 likes

Thanks! Maar jouw COSC mag er ook wezen! :star_struck:

3 likes

Dank :slight_smile:
Deel 10 gaat van start met een beetje geslijm :joy:

2 likes

Juist wel, ik zit bij de laatste 2 van de 23. :rofl:

4 likes

Ga ja dan intern promotie maken?

2 likes

Word je nou eindelijk CEO? En ga je dan een gouden Squale Y1545 dragen?:stuck_out_tongue_winking_eye:
Did you notice how many watches where worn in the movie the Wolf of Wa –  Kings N Queens

Enne…
Floppy-haired fraudster | Morning Brew

8 likes

23 likes

Heerlijk :star_struck:

2 likes

Wat een feest dit ding!

Alleen: hebben jullie ook zoveel gedonder met die sluiting van de metalen band? Die laatste twee gaatjes van de microverstelling duwen de duikers verlenging te ver naar achteren waardoor deze niet goed past in de sluiting. Iedere keer wanneer ik de sluiting open schiet de duikers verlenging eruit. Waardeloos ontwerp.

16 likes

Hele gave inderdaad, maar snel die stalen band er af. Mooi rubber of nylon of canvas​:+1::+1::+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

19 likes

Nee man… Ook op staal is dit een topper (m.u.v. de sluiting dan)

Laat die andere twee opties maar zitten :wink:.

(Al staat dat elastiekje op die cosc van jou wel gaaf moet ik eerlijk bekennen).

3 likes

Ik vind een 1521 op staal niet mooi, los van kwaliteit en sluiting. Vind het niet bij het tijdsbeeld passen of zo. Had Squale destijds ook al een 1521 op staal?

2 likes

Volgens mij was er, toen de 1521 op de markt kwam, enkele decennia geleden, geen originele Squale stalen band, voor dit model. Vorig jaar kwam daar pas verandering in. Maar ik vind 'm wel heel goed staan! Draag alleen veel liever rubber. Dus ik koop er geen.

4 likes

Ik verkocht de mijne…… :joy:

2 likes

Nog steeds deze om de pols. Binnenkort komt er een FXD style bandje binnen in zandkleur. Lijkt me goed de passen op dit horloge.

De FXD vond ik mede door de band zeer lekker dragen.

17 likes

Ik zou dat ding maar wegdoen! Klinkt helemaal niet als feest. :sunglasses:

Stuur maar een Tikkie … :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik heb mijnes nl. nog niet besteld, @Chronofactum Tom heeft het een beetje druk.

Maar ûh, mijn ervaring is ook dat het laatste gaatje niet te gebruiken is. Daar heb ik @royke74 als eens naar gevraagd en die herkende het probleem. Het is by design niet te gebruiken, ontwerpfoutje van onze vrienden bij Squale. Verder vind ik deze stalen band wel echt top! Zeker voor het geld. :wink:

Dus ûh, niet naar @louis luisteren. Die is een beetje de weg kwijt met zijn rubber, nylon of cavas. Hoewel bovenstaande jarretel van Erika ook wel oké staat.

5 likes

Goeie tip, had mijn vrouw ook moeten doen……

2 likes