Staat hem goed zeg! Welk bandje is dit precies?
Dan heb jij echt geluk, in de ochtend is mijn pols al iets dikker en dan na een uurtje uit bed weer normaal maar zijn de temperaturen boven de 25 graden dan scheelt dat zeker een halve cm of wel meer.
Same here, sort of. Polsdikte neemt toe en af, gedurende de dag en nacht en ook onder invloed van seizoen en temperatuur.
Oranje, heerlijke combi.
Gaaf! Wel een stoer model! Al snap ik niet helemaal waarom de chapterring geen indicators heeft. Wat is daar de reden van?
De Blancpain waarop deze gebaseerd is was bedoeld voor Duitse marineduikers. Zij checkten hoeveel tijd de actie duurde in uren. Ze zetten de bezel daarom op de urenwijzer en hadden geen behoefte aan verdere markeringen op de bezel.
Hier heb ik niets aan toe te voegen @Sebastiaan …
PS Ai van Google is het er ook mee eens:
A “Bund bezel” refers to a specific type of watch bezel, most notably found on Blancpain Fifty Fathoms and Heuer Bundeswehr watches, designed for German military use. It differs from typical dive bezels by having a plain, unmarked insert, often with a triangle at 12 o’clock, instead of minute markings. This design was intended for German frogmen using rebreathers, where dive times were measured in hours rather than minutes.
Daar verschillen de meningen over. Het origineel had namelijk ook een datumvenster. Dus misschien is het juist wel zonde dat jij er geen hebt.
FTFY!!
Wat voor een bandje is dit?
Ziet er goed uit👍
Zo! Dat staat top!!
Fijne vakantie