Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Heul mooi :star_struck: van harte

1 like

Dat wordt heen en weer pendelen en proberen aandacht te verdelen, Oh en de Hpg topic promoten! Lekker met plaatjes spammen :sunglasses:

13 likes

Thx kerel :+1:

Ja, sowieso hoor. De Squale kroeg blijft toch altijd een fijne oase in de horlogewereld.

Ja, we gaan zeker lekker flink wat plaatjes posten! Hoop dat de rest van de HPG-gang gezellig meedoet! :ocean: :diving_mask: :fr:

3 likes

Ja. Wat kan ik zeggen!
Ze vraagt er net weer om. Moet maar ja zeggen anders wordt het een week op de bank slapen!

1 like

19 likes
5 likes

Ik zie een reden om zelf wat nieuws te kopen :smiley:

2 likes

Mag ik hier als tl3 roepen dat ik een polished bracelet 1521 te koop heb, of moet ik dan toch richting Blauw :face_with_monocle::thinking:

5 likes

Maar vond je hem lekker? :yum: Hij is natuurlijk super fruitig, maar ook 9,5% en ik vond het wel super smaakvol daardoor. Niet zoet en laf :grimacing: Het is wel een favoriet van mij maar ben dan ook gek op double en triple IPA’s.

De vraag stellen is hem beantwoorden. :sweat_smile: Maar als je nou ook nog de prijs erbij noemt ben je compleet. :wink:

1 like

Een gtg bij een bierproeverij :smiley::innocent::heavy_check_mark:

De bracelet is 8n nieuwstaat voor 2 derde van de nieuwprijs? Is volgens mij 175 euro. Maar zeker weten doe ik het niet

2 likes

Mooie foto, knappe Squale! Geslaagd! :slight_smile:

2 likes

Dank U! :smiley::+1:

2 likes

Haha ja dat mag dus niet @Tech-neut :sweat_smile:

1 like

Gewoon zeggen in de kroeg dat je iets kwijt wil kan geen kwaad toch? Details via PB afwikkelen, iedereen blij. En overige gasten aan de bar gewoon niet vlaggen……

6 likes

Vind ik niet :wink:

4 likes

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

1 like

Jij denkt in oplossingen!
Daar hou ik van :joy:

1 like

Snap ik, voor je het weet zit je met dozen vol Squale en kratten vol bandjes………

5 likes

Present!! :raising_hand_man:

3 likes