Heul mooi van harte
Dat wordt heen en weer pendelen en proberen aandacht te verdelen, Oh en de Hpg topic promoten! Lekker met plaatjes spammen
Thx kerel
Ja, sowieso hoor. De Squale kroeg blijft toch altijd een fijne oase in de horlogewereld.
Ja, we gaan zeker lekker flink wat plaatjes posten! Hoop dat de rest van de HPG-gang gezellig meedoet!
Ja. Wat kan ik zeggen!
Ze vraagt er net weer om. Moet maar ja zeggen anders wordt het een week op de bank slapen!
Ik zie een reden om zelf wat nieuws te kopen
Mag ik hier als tl3 roepen dat ik een polished bracelet 1521 te koop heb, of moet ik dan toch richting Blauw
Maar vond je hem lekker? Hij is natuurlijk super fruitig, maar ook 9,5% en ik vond het wel super smaakvol daardoor. Niet zoet en laf
Het is wel een favoriet van mij maar ben dan ook gek op double en triple IPA’s.
De vraag stellen is hem beantwoorden. Maar als je nou ook nog de prijs erbij noemt ben je compleet.
Een gtg bij een bierproeverij
De bracelet is 8n nieuwstaat voor 2 derde van de nieuwprijs? Is volgens mij 175 euro. Maar zeker weten doe ik het niet
Mooie foto, knappe Squale! Geslaagd!
Dank U!

Haha ja dat mag dus niet @Tech-neut
Gewoon zeggen in de kroeg dat je iets kwijt wil kan geen kwaad toch? Details via PB afwikkelen, iedereen blij. En overige gasten aan de bar gewoon niet vlaggen……

Gewoon zeggen in de kroeg dat je iets kwijt wil kan geen kwaad toch?
Vind ik niet
Jij denkt in oplossingen!
Daar hou ik van

Vind ik niet
Snap ik, voor je het weet zit je met dozen vol Squale en kratten vol bandjes………

kratten vol bandjes………
Present!!