Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Meegelezen en (allang gegoogled wat ze hebben) :joy: :laughing: :joy: :laughing: :joy:

@Tech-neut en @Kleine_gup_in_grote_oceaan

3 likes

En? Heb je wat uitgekozen?

Thanks man!

3 likes

Nog niks. Wanneer jullie moois in het echt laten zien… Kan het zomaar gebeuren!

3 likes

Dit is ‘t toch wel…

21 likes

Morgen mannen, mijn Squale Tropic :point_down: :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Naar mijn mening de mooiste en fijnst zittende van alle tropics

Staat goed op de Aquastar.

4 likes

Mee eens! Lengte is ook goed!
De originele Wolbrook en Hpg zijn identiteit, is net wat minder allemaal ( minder elastisch en iets korter) maar zeker niet slecht!
Ik heb een beige met gaatjes op de Ocarat gezet en die gaat er niet meer af ! :blush: . Vind de korte buckle wel leuk passen erbij.

By the way, goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

@Royce , ik las iets over een dikke Bmw motorfiets… ben je een kilometer vreter ?

19 likes

Yep……

20 likes

Qua looks helemaal mee eens (die glans/wetlook zit er niet op de Wolbrooks), qua comfort twijfel ik nog, ik vind de Squale’s wel érg ‘gummie-achtig’.

Overigens heb ik denk ik te vroeg gejuicht over de pasvorm (het was later op de dag), lijkt niet veel te schelen :sweat_smile:

Dat wel! Althans vind ik ook :yum:

2 likes

Ja echt een top combinatie!

Die gaat er bij mij standaard op. Die squale sluitingen heb ik nog nooit begrepen. Veel te groot en de tropics passen er niet eens mooi doorheen naarmate je ze verder er doorheen trekt.

Staat op de UCB ook erg goed. Al zeg ik het zelf.

Een klein gaatje maken tussen twee bestaande gaatjes met een priem of iets dergelijks kan wonderen doen. Gebruik ik al heel lang. Zorgt voor net even dat extra stukje verstelbaarheid.

8 likes

Een spijker bijvoorbeeld? En ga je dan door de achterkant naar de voorkant of andersom? :crazy_face: voorkeur zou zijn vanaf de voorkant (omdat ik dan precies zie waar ik het gaatje maak) maar achterkant heeft zo’n honingraat :thinking:

3 likes

Die honingraat geeft je precies de locatie waar je moet boren. Precies op de X :wink:. Zo heb ik het gedaan iig.

Volgens mij heb ik ook wel eens op het forum voorbij zien komen dat iemand het met een gaatjes maker voor een riem deed.

Dat zou zomaar eens kunnen lukken.

4 likes

Zo doe ik het idd. Zo’n apparaat heeft een snelle, krachtige press en geeft dus een mooi clean gaatje. En diverse diameters is handig.

image

5 likes

die wil ik ook wel.

Zijn al die dingen hetzelfde? Of hebben ze verschillende groottes?

4 likes

Maar wel moeilijker mikken denk ik (door het beperktere zicht)? Al ooit op rubber geprobeerd?

4 likes

Volgens mij werken al dit soort tangen hetzelfde…en hebben ze ook allemaal verschillende groottes tbv gaatjes.

Ik heb 'm op alle soorten bandjes gebruikt. :sunglasses::+1: Mikken vond ik nooit een issue.

4 likes

Deze heb ik ook ooit gekocht en werkt perfect voor een standaard klein gaatje.

Je ziet het…Daffie is van alle gaatjes thuis. :laughing:

9 likes

Haha.
Ik zeg verder maar niks, uhmm Ja mooie tang Daffie! :sunglasses:

18 likes

Dat zijn de betere shots! Genieten :ok_hand::sunny:

3 likes

Nog een paar dagen is het weer klaar! Terug naar het normale leven.

3 likes