Mogguh
Toffe 2001!
Die oranje wijzer maakt het aflezen wel zó makkelijk he. Eigenlijk is het gewoon een must op een goede duiker.
Lekker kerel, ook jij van harte met deze Squale, met hemelse plaat!
Nu moet je wel verplicht bidden voor het eten en eerst zingen voordat je de kerk verlaat.
Mijn vrouw draagt verplicht een lange rok en lange zwarte kousen.
Ik heb nog steeds de MM200 om, maar daar kan later op de dag zomaar verandering in komen.
Zeker nog steeds mee in mijn nopjes langst in de collectie (6 mnd)
Will do
Daar kan er dan best nog wel een bij , 4 is een mooi rond getal
Naar de Intratuin? Hebben ze daar palmbomen
Je weet m ook wel goed op de foto te zetten hè
Als we weer meeten mag je de Ocarat ook fotograferen, die is nog een slagje erger met reageren.
Goed zo Bas! Gefeliciteerd je hebt een topper gekocht en op bracelet neigt ie naar een cosc vind ik
Ik doe mn best maar mn telefoon wil niet zo meewerken dus bij deze bombarderen we David tot Sole opperfotograaf
,lieve vrouw… Mag 8k n middagje snipperen
Ik hoop dat de 2 Squale s een vast thuis krijgen bij David, je kunt altijd nog wat flipperen met wat anders
Ze mag mn pink Onda wel dragen tijdens de gtg
Ik moet wel zeggen dat de nieuwere 1521 over het algemeen wel betere Lume hebben dan de oudere, de Sole en Grimoldi doen het wel lekker maar Squale moet gewoon zorgen dat ze op Seiko en microbrand nivo zitten met Lume
Ben erg nieuwsgierig naar deze irl
Dat eerste… Mwah/ het 2e…
Verzoeknummer, de Marina militaire
Topper hè zoon zwarte HGP! Heb je al gekeken hoe mooi de zwarte Bor bracelet is?
Zelfde verhaal, geef m een vast thuis, dat verdient ie wel, en met wat anders flipperen
Èn goede morgen allemaal
Ps, zien jullie hoe goed de kleur strap bij de indices past ? Zelfde indices als de Sole …
Dankje, en mega bedankt voor alle tips en fijne communicatie!!!
Essere d’accordo (akkoord )
Heel tof!
Graag gedaan Bas!
Ik heb ook nog zo een in Zwart en beide zijn gereserveerd voor de Ocarat.
Meerdere malen al ! Het jeukt om te bestellen. Denk je dat er ooit een actie komt? Ze hebben geen coupon regel bij het afrekenen helaas…
Ja…volledig mee eens!
Oef dat zijn periodes waar ik alleen maar van kan dromen.
Dank je Erik.
Absoluut! Dat maakt het gewoon af. Een Squale duiker verdient het met hun historie en technische kwaliteiten, en modellen met dikke 50, 60, 120 atmosfeer depth rating.
Tof model ook zo met die kleur bezel! Dit is de Ocarat? En ja een mooie staaltje color matching
Ik ben toevallig net in onderhandeling.
5 dan toch?
Is niet rond maar als jij er content mee ben is het goed
Ik heb volgens mij ingeschreven op de nieuwsbrief en het is zo weer black friday
Aha!
4 is rond?