Dat staat m ook erg goed heb 8k gezien op YouTube en oranje is hier op voorraad
Gefeliciteerd, wel erg gelijkend op de Ocarat niet? Hoe was de invoer btw?
Thanks!
Zijn toch behoorlijk verschillend hoor, dial die van 12 uur uitstraalt, datum wijzers e positie kroon. Dat is hetzelfde
Ik noem ze Jing en Yang, import was 35 euro dus dat viel mee .
Ja, joh, die kunnen prima naast elkaar!
Dus die flessen de boel nog steeds
1967 dacht ik, mijn geboortejaar…
Wow je hebt ze gewoon allebei!
Zijn het exact dezelfde wijzerplaten? Of Is die wijzerplaat van de zwarte bezel nou donkerder?
En wat voor kleur is die minutenwijzer? Fel/knal oranje of meer verouderd oranje?
De wijzerplaat is echt wel blauw en groen. De wijzer is volgens mij verkleurd Fluor oranje. Indices zijn ook niet spierwit maar ecru
Hoe komt het? Ik vind ze altijd erg comfortabel. Veel beter dan een nato.
Vond ik ook! Oranje is wel net anders, maar matcht leuk!
Kan prima hoor!
En ik geloof je meteen! Maar op de een of andere manier vind ik het niet mooi staan (op mijn pols). Staal en rubber hebben de voorkeur.
Thanks voor de uitgebreide uitleg. Net besloten dat als mijn horloges en mijn Grail lukken zo’n Sol Casante erbij komt… Uitverkocht . 3x op rij nadat ik besloten heb actie te ondernemen… Squale aanschaffen niet gelukt… Teken aan de wand?
Nee toch? Als ie om je pols zit, dan wijzen de pijltjes toch allemaal dezelfde kant op?
Wel een mooi ding trouwens.
De 300 (zonder T) is 1967, de ‘T’ 1968.
Yesss

Uitverkocht
Dat is balen zeg! Volgens mij hadden ze er nog 3 toen ik bestelde, ik had nl bij bestellen op 2 en 3 gedrukt, een week geleden…
I know, toen ongeveer keek ik ook. Dus dacht geen haast…
Ik weet niet hoeveel er gemaakt zijn maar eind december was de release…
N goeie leer is bij zulke horloges dus niet te lang wachten want op is op …