Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Dat staat m ook erg goed heb 8k gezien op YouTube en oranje is hier op voorraad

2 likes

Gefeliciteerd, wel erg gelijkend op de Ocarat niet? Hoe was de invoer btw?

1 like

Thanks!
Zijn toch behoorlijk verschillend hoor, dial die van 12 uur uitstraalt, datum wijzers e positie kroon. Dat is hetzelfde
Ik noem ze Jing en Yang, import was 35 euro dus dat viel mee .

23 likes

Ja, joh, die kunnen prima naast elkaar!

2 likes

Dus die flessen de boel nog steeds :sweat_smile:

5 likes

1967 dacht ik, mijn geboortejaar… :wink:

2 likes

IMG_6506

3 likes

Wow je hebt ze gewoon allebei!

Zijn het exact dezelfde wijzerplaten? Of Is die wijzerplaat van de zwarte bezel nou donkerder?

En wat voor kleur is die minutenwijzer? Fel/knal oranje of meer verouderd oranje?

4 likes

De wijzerplaat is echt wel blauw en groen. De wijzer is volgens mij verkleurd Fluor oranje. Indices zijn ook niet spierwit maar ecru

4 likes

Hoe komt het? Ik vind ze altijd erg comfortabel. Veel beter dan een nato.

Vond ik ook! Oranje is wel net anders, maar matcht leuk!

4 likes

Kan prima hoor!

2 likes

En ik geloof je meteen! Maar op de een of andere manier vind ik het niet mooi staan (op mijn pols). Staal en rubber hebben de voorkeur.

2 likes

Thanks voor de uitgebreide uitleg. Net besloten dat als mijn horloges en mijn Grail lukken zo’n Sol Casante erbij komt… Uitverkocht :see_no_evil:. 3x op rij nadat ik besloten heb actie te ondernemen… Squale aanschaffen niet gelukt… Teken aan de wand? :thinking:

2 likes

Nee toch? Als ie om je pols zit, dan wijzen de pijltjes toch allemaal dezelfde kant op?

Wel een mooi ding trouwens.

1 like

De 300 (zonder T) is 1967, de ‘T’ 1968. :sunglasses:

2 likes

Ah, ik kwam verschillende jaartallen tegen, maar ik neem aan dat dit inderdaad wel klopt, qua bron:

5 likes

Yesss

1 like

Dat is balen zeg! Volgens mij hadden ze er nog 3 toen ik bestelde, ik had nl bij bestellen op 2 en 3 gedrukt, een week geleden…

2 likes

I know, toen ongeveer keek ik ook. Dus dacht geen haast…

1 like

Ik weet niet hoeveel er gemaakt zijn maar eind december was de release…
N goeie leer is bij zulke horloges dus niet te lang wachten want op is op …

2 likes