Ah, goed om te horen! Ja, af en toe een kleine break kan geen kwaad. ![]()
Leuk, idd, die Matic S! En met mij alles prima, thanks!
Nog steeds ernstig verslaafd en hier dagelijks rondhangen helpt natuurlijk niet. ![]()
Laten we weer 'ns een borreltje doen! ![]()
Ik vind m ook echt mooi ! , de kast, en ik hoop maar dat ie in 40 of 42 mm leverbaar wordt!
Ze kunnen met dit model ook lekker eindeloos variëren. Het enige wat ik wel leuk had gevonden is dat de kroon wel iets dieper in de kast had mogen vallen.
Die Rode 1545 is ook echt leuk ![]()
Ennn, goede morgen uit een Groen Groen knollenland ![]()
Wow heel gaaf!! Heb je hem gewonnen?
Nee, ik had een max van ongeveer €650 in gedachten.
Zit toch een mentale drempel bij €900 en dan is het ook geen echt goede koop meer, maar dit exemplaar was wel heel gaaf.
Zag hem ook voorbij komen, 35mm dacht ik?
Daar zullen wel meer kapers , verzamelaars op de kust zijn…
Ik verzamel wel nieuwes, ze worden vanzelf oud ![]()
![]()
Ja snap ik wel, voor dat geld is het ook niet leuk meer. Ik wil ooit nog zo’n oude Jenny, maar die zijn nog duurder…
Nee, dit was ook nog 39,8mm model.
Buongiorno! Wacht even, heb je deze nou of wil je deze overnemen van @VriesKou ?
Sowieso leuk horloge!
Is underway ![]()
Lekker, Thanks!
Nou, congratulazioni!
Gave aanwinst! ![]()
Gefeliciteerd, mooie aanwinst.
Draagt die bracelet net zo comfortabel als die van de 1521, voor zover je dat nu al kunt beoordelen?
Ik denk dat die net zo “zacht” is als die van de 1521. Door het profiel van de 1521 is het comfort denk iets beter maar het ontloopt elkaar weinig voor zover ik nu kan beoordelen.
Had wel een losse schroefpin bij de endlink na openen uit de doos. Dus even goed monitoren of dat gewoon vergeten aan te draaien is. Je wil niet dat ie ineens van je pols valt. Anders even met locktight aan de slag ![]()