Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Ik ook! :grin: Ziet er veelbelovend uit.

Limited tot 100 stuks dus. :face_with_monocle: Precies genoeg voor iedereen één in de kroeg! :beers:

:joy: :rofl:

7 likes

Sea ‘Shepard’?! Vast een Trumper.

4 likes

image

3 likes

Onder die octopus zie je wel een stukje oranje/kastanjebruine bezel, zou wel eens een mooie kleurstelling kunnen worden :thinking:

En zo te zien weer eens een lekkere klassieke polished :+1:

Hij zal wel weer (te) duur zijn en als er zo’n schedel (of andere verwijzing) op staat skip ik hem sowieso :joy:

Los van die spelfout heeft ie volgens mij wel een puntje, zijn toch redelijke gekkies? :sweat_smile: (evenals Trump overigens)

6 likes

Nee, wij zijn hier allemaal bij ons gezond verstand​:joy::joy::joy:

5 likes

Ja vind ik ook wel een beetje hoor. :smile: Ik kende Sea Sheperd nog van “Whale Wars” van vroeger op Discovery. Met kapitein Paul Watson. :sweat_smile: (Die laatste moest ik nog wel even Googlen :sweat_smile:).

Ja ik ben er ook heel benieuwd naar! Kan wel tof worden. :skull_and_crossbones:

5 likes

Dat kan hoor Koen,

3 likes

Sorry, even tussendoor. Net bericht dat 'ie morgen op de post gaat mét een op maat (ingekorte) band dus geen geklooi met schroefjes enzo… :beers: oh enne, nummer 021/100 @Tech-neut. :upside_down_face:

And now, we wait …

FalseHappyFairybluebird-size_restricted

8 likes

Haha, ja, dat dus! :joy:
Maareh, je moet ook wel een beetje gek zijn om de strijd aan te gaan met agressieve, schietgrage oceanvervuilers en -verwoesters. Nee hoor, ik vind dat ze goede dingen doen die helaas nodig zijn, in tegenstelling tot die achterlijke Cheeto. :person_shrugging:

5 likes

Dus nummer 96 is nog beschikbaar?

2 likes

Geen idee.
Ik werk niet bij Chronofactum hè … :innocent::joy:

3 likes

Ik ook niet :sunglasses:

2 likes

Ik ook niet. Maar lijkt me best leuk. :blush:

5 likes

:blush::+1:

3 likes

Hahaha heb het even moeten googelen, maar nu snap ik het! :joy: Nooit gelezen dat boek.

2 likes

Morning Bois’nGals!

17 likes

Kan nog steeds…

1 like

Ook gewoon te koop, op diezelfde site waar veel HF’ers hun Squalie kopen.

Of kijken…

3 likes

Was een leuke film om te kijken, samen met de kids, toen ze nog klein waren.

1 like