Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Geniet ervan! :sunglasses::+1:

1 like

Hahaha ik blijkbaar dus niet. Laat mij het zo zeggen, ik had hem in Spanje nog nooit ontmoet! In Zuid Amerika daarentegen is hij geen vreemde voor mij.

1 like

Deze toch #ftw!

12 likes

:tired_face:

Lekker man, geniet ervan :facepunch:

10 likes

Jaaa! Hier ook een ijskoude

Alleen geen Squale om de pols.:sweat_smile:
Maar wel lekkere muziek op. Via de telefoon, nu even. Maar ik heb 'm ook op cd.

The_Pretenders_-_Last_of_the_Independents (1)

Proost, mannen!:beers:

11 likes

Deze is binnen genomen

3 likes

Ja, die is wel de beste. Gave wijzerplaat, hoor!:star_struck:

3 likes

I was today years old…
Wist ik dus niet, maar hoe logisch: cucaracha > cockroach. Het liedje kende ik wel, maar verder nooit bij stilgestaan. :exploding_head:

4 likes

:joy: hebben we allemaal wel eens! Kom je er jaren later achter dat je een tekst al die tijd verkeerd hebt gezongen of dat het iets anders betekent dan je al die tijd hebt gedacht.

3 likes

Pluk van de Petteflet?

2 likes

Snap ik, maar alsnog erg mooi hoor. Deze wil ik toch ook wel echt even nader inspecteren bij de meetup :slight_smile:

1 like

Hier ook vakantie, proost heren.

15 likes

Nieuwe samenwerking?

8 likes

Hey, gaaf! Ben benieuwd!

4 likes

Ik ook! :grin: Ziet er veelbelovend uit.

Limited tot 100 stuks dus. :face_with_monocle: Precies genoeg voor iedereen één in de kroeg! :beers:

:joy: :rofl:

7 likes

Sea ‘Shepard’?! Vast een Trumper.

4 likes

image

3 likes

Onder die octopus zie je wel een stukje oranje/kastanjebruine bezel, zou wel eens een mooie kleurstelling kunnen worden :thinking:

En zo te zien weer eens een lekkere klassieke polished :+1:

Hij zal wel weer (te) duur zijn en als er zo’n schedel (of andere verwijzing) op staat skip ik hem sowieso :joy:

Los van die spelfout heeft ie volgens mij wel een puntje, zijn toch redelijke gekkies? :sweat_smile: (evenals Trump overigens)

6 likes

Nee, wij zijn hier allemaal bij ons gezond verstand​:joy::joy::joy:

5 likes

Ja vind ik ook wel een beetje hoor. :smile: Ik kende Sea Sheperd nog van “Whale Wars” van vroeger op Discovery. Met kapitein Paul Watson. :sweat_smile: (Die laatste moest ik nog wel even Googlen :sweat_smile:).

Ja ik ben er ook heel benieuwd naar! Kan wel tof worden. :skull_and_crossbones:

5 likes