Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

On it on it !!!

image

3 likes

12 likes

Oe ik moet mijn menig enigszins bijstellen, ik heb voor het eten alvast even gespiekt naar de 1521 PVD maar dat is wel ‘badass’ :sweat_smile: :ok_hand:

4 likes

Dip chillt hem hard. Wij gaan ff naar de A-C tion
Daarna bankhangen

Fijne avond

14 likes

Nou, omdat het me lastig lijkt je echt een mening te vormen over een horloge, als je het nog nooit in handen hebt gehad of zelfs ooit irl gezien hebt. Maar goed, jouw geld, jouw beslissing, natuurlijk.

O.k., prima. Maar ik zou dan toch wel even benieuwd zijn en het in ieder geval eens rustig bekijken. Maar, nogmaals, your call.

En hey,

is natuurlijk ook leuk! Gefeliciteerd! :partying_face:

Wat is jouw

2 likes

Excuses deze week andere NA ipv de Sole Cascante… Hopelijk vergeven jullie me…

Eén ding weer ik zeker, deze is (ijs)blauw. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Bijzonder ding blijft die Atelier Wen! Gefeliciteerd met de NA

1 like

Ik ben er nog niet uit! Ik denk de top twee wel:

Maar wat de derde dag zou moeten zijn? Meerdere kandidaten daarvoor denk ik, m’n Master wellicht, m’n Feuvrier voor de vintage vibe, m’n SPB151 omdat er een Seiko in zou horen, of m’n SPB186-mod… of die Searambler dus.

8 likes

Fruit toe, en avondwisseltje! :heart:

12 likes

Zeer, zeer bijzonder! Heb de IWC Ingenieur gehad, de nieuwe en die zou ik ook terug willen in de toekomst, maar de twijfel is flink toegenomen aangezien deze niet onder doet in kwaliteit, uitstraling en de wijzerplaat zelfs vele malen beter is (en ook nog eens handgemaakt :smiling_face_with_three_hearts:)!!!

3 likes

…of een groene…blauwe…uhm whatever. :wink::+1:

5 likes

Gave wijzerplaat en de kast-/bandvorm spreekt me ook aan! Gefeliciteerd!

Moet het sowieso een duiker zijn? En dan liefst vintage of modern?

Ja, één of enkele, sowieso. Maar niet alleen maar. Dan wordt 't mij echt te

:yawning_face:

Daarom ook weer wat kleurrijks in the pipeline… :wink:

5 likes

Zwarte duikers?

11 likes

Eigenlijk wel een duiker inderdaad, da’s toch m’n ding. Vintage niet echt, maar ik noemde de Feuvrier al (yes, eindelijk ‘n excuus om ‘m hier weer te delen…:wink:)

En ja, zeker ook zwart, in ieder geval voor de top drie.

Op gedeeld vierde plaats wel onder andere:

:wink:

12 likes

Oh wacht, tenzij Searambler natuurlijk… :sweat_smile:

3 likes

Tja, je hebt wat te compenseren of niet😜

Maar waarom zou ik

dat ik eigenlijk niet wilde of hoef te hebben :thinking:

Deze is in ieder geval goedgekeurd :white_check_mark:

Ik ben sowieso team-inscriptie, hadden ze van mij mogen blijven doen, maar op de zwarte is het ook lekker subtiel :+1:

2018 en niet één krasje :heart_eyes: :ok_hand:

Ik ook, en daardoor is er nu iets gebeurd wat niet had mogen gebeuren :face_holding_back_tears: (want niet in mijn planning :exploding_head:)

Ik vind hem super vet! inclusief kleur :wink: en hij ligt perfect op de pols. Mooie kastvorm en keurig afgewerkt voor het geld. Stalen band is overigens ook meer dan uitstekend :ok_hand:

14 likes

Ja, vind 'm echt heel gaaf, deze HGP! En de PVD 1521 zeker ook! :sunglasses:

En zo zie je maar…
YARN | keep an open mind. | The Big Bang Theory (2007) - S08E04 The Hook-Up  Reverberation | Video gifs by quotes | 7736530e | 紗
:wink:

5 likes

Heel tof! Ik vind dit zo’n lekker model. :grin: Leuk dat jij ook enthousiast bent.

3 likes

Mooi mooi welke type model is dit?