Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Fijne vakantie, kerel!

Vandaag eens een wissel gedaan!

11 likes

Oja daar heb ik nog wel een normale van liggen (niet voor fixed lugs), vraag me af of die er niet doorheen is te frommelen :thinking:

Ja, gaan we niet doen :sweat_smile:

Moet ook weer zo’n aangepaste zijn toch? Zag ik nou dat jij dat zelf doet? :sweat_smile:

En wat ligt daar op de laatste foto rechts? Die wat ruwe/grove?

Ik had zelf deze nog gevonden:

Maar het lijkt alsof ie alleen ‘vast zit’ met dat elastieken keepertje en vraag me af hoe stevig dat is :thinking:

Gaan ze nog wel wat meer van krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Klopt, deze had ik nog liggen maar ging niet door de FXD lugs.
Dan maar gewoon ff aanpassen :wink:
Hou wel van een beetje frummelen, ook met een gewone Erika MN gedaan.

Had ik besteld op Ali in zwart en groen, beetje stug en dik werkt met klittenband maar had maat M besteld maar Chinese maat M is mij net iets te klein (17.5 cm) dus nog nieuw en ongebruikt.
Als er een liefhebber hier is ??? 20 mm. €5,- met verzendkosten :hugs:

1 like

Gewoon een gleufje in een van de haakjes gemaakt?

1 like

Bij de MN naald en draad gebruikt.

En bij de Nick Mankey een boekschroef gebruikt.

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Potverdorie wel vet :point_down: :ok_hand:

Alleen dit niet, maar dat wist ik al :sweat_smile:

6 likes

Dat onderste ziet er niet uit, klopt :face_with_peeking_eye:

Dit moet je hebben :ok_hand:t2:

5 likes

Nu op Erika MN met 1 laag onder de kast.

4 likes

Oh ja! Natuurlijk!

Dacht net hiervoor nog van wel. Maar begin nu te twijfelen… :stuck_out_tongue_winking_eye:
Het is trouwens weer tijd voor een ijskoude, goudgele rakker… Cheers, mannen! :beers:

6 likes

Vandaag even geen squale !!!

Jullie snappen wel waarom !?

8 likes

Gaaf, hoor! Nogmaals congratz!

3 likes

Heb ook al wat manieren gezien om hem single-pass te dragen. Zullen we ook eens proberen.

Het is ook wel een behoorlijk taaie NATO :sweat_smile: wat je terugziet in die bovenste lus :wink:

En ik had het behoorlijk overdreven aangezet, dit is realistischer, maar nog steeds niet mijn ding

Wel een kunstige kast :ok_hand: nu zullen we het elders voortzetten :crazy_face:

Ik meld me nog wel een keer voor bandenadvies :laughing:

5 likes

Kortom, snel afscheid nemen van zo een :laughing:
Wat is jou strap voorkeur bij deze?
Ik vind groen wel erg lekker en zou zo snel niets anders weten

Kijk ook eens bij the Watch Steward, die heeft een Hook strap. Ook niet verkeerd. Kan bij fixed Lugs. En single pass en Zero pass. Kwestie van de juiste lengte. Ik den dat ik er een ga bestellen in een neutrale kleur. Proberen…

Ik krijg ook CWC kriebels :grimacing:

Lelijk ding. Ik bied 100. Dan kan je tenminste weer een Squaall om. Wel fe check of alle schroeven vast zitten :thinking::grin::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ik heb hier een soepele Nato van North en die is dun soepel en draagt heerlijk

Hier de Haurex op de pols

Is dat nu antraciet of guroen :face_with_monocle:
Waarom doen je niet 1 vd bijgeleverde straps ? … Lekker originele en beide mooi en lekker verschillende

2 likes

Hebben die niet ook zo’n lange levertijd? Ik moet in ieder geval wel drastisch iets beter binnenharken (of nouja drastisch, ondertussen volstaat de PVD nog prima :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Ik heb het liefst zero pass (zoals een mankey) maar anders bestel ik wel een Erika (volgens mij tegenwoordig allemaal geschikt voor fixed lugs). Ik wil de Zuludiver Octopod ook eens proberen, alleen €110 voor een sluiting :melting_face:

Zegt me niets, maar ook een wat soepelere nato zou waarschijnlijk wonderen doen.

Ik schat dat ze dat gewoon omschrijven als ‘zwart’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Das waar ook, heb ik ook wel eens een strap van gehad.
Bedankt voor de tip ook al was deze niet voor mij bedoeld :wink:

2 likes

Oja heb ik ook wel eens naar gekeken (niet gehad) maar daar weet ik niet welk serie en ‘materiaal’ je moet nemen :sweat_smile:

Edit: ah oké, alleen de G Series is geschikt, nu materiaal nog

2 likes

Hou mij maar op de hoogte via pb, ik wil een zwarte 20 mm. Scheelt misschien in verzendkosten :hugs:

2 likes

Haha ja welk spul maat :sweat_smile: poly, plush poly, nylon, TDM, zeg jij het maar :joy:

2 likes

Headsup, deze gaat er echt uit, ook hier een herfstopruiming gestart…

9 likes

Zwart!? :crazy_face:

Nog geen behoefte aan gehad, eigenlijk. :joy:

1 like