Fijne vakantie, kerel!
Vandaag eens een wissel gedaan!
Oja daar heb ik nog wel een normale van liggen (niet voor fixed lugs), vraag me af of die er niet doorheen is te frommelen
Ja, gaan we niet doen
Moet ook weer zo’n aangepaste zijn toch? Zag ik nou dat jij dat zelf doet?
En wat ligt daar op de laatste foto rechts? Die wat ruwe/grove?
Ik had zelf deze nog gevonden:
Maar het lijkt alsof ie alleen ‘vast zit’ met dat elastieken keepertje en vraag me af hoe stevig dat is
Gaan ze nog wel wat meer van krijgen
Klopt, deze had ik nog liggen maar ging niet door de FXD lugs.
Dan maar gewoon ff aanpassen
Hou wel van een beetje frummelen, ook met een gewone Erika MN gedaan.
Had ik besteld op Ali in zwart en groen, beetje stug en dik werkt met klittenband maar had maat M besteld maar Chinese maat M is mij net iets te klein (17.5 cm) dus nog nieuw en ongebruikt.
Als er een liefhebber hier is ??? 20 mm. €5,- met verzendkosten
Gewoon een gleufje in een van de haakjes gemaakt?
Oh ja! Natuurlijk!
Dacht net hiervoor nog van wel. Maar begin nu te twijfelen…
Het is trouwens weer tijd voor een ijskoude, goudgele rakker… Cheers, mannen!
Gaaf, hoor! Nogmaals congratz!
Heb ook al wat manieren gezien om hem single-pass te dragen. Zullen we ook eens proberen.
Het is ook wel een behoorlijk taaie NATO wat je terugziet in die bovenste lus
En ik had het behoorlijk overdreven aangezet, dit is realistischer, maar nog steeds niet mijn ding
Ik meld me nog wel een keer voor bandenadvies
Kortom, snel afscheid nemen van zo een
Wat is jou strap voorkeur bij deze?
Ik vind groen wel erg lekker en zou zo snel niets anders weten
Kijk ook eens bij the Watch Steward, die heeft een Hook strap. Ook niet verkeerd. Kan bij fixed Lugs. En single pass en Zero pass. Kwestie van de juiste lengte. Ik den dat ik er een ga bestellen in een neutrale kleur. Proberen…
Ik krijg ook CWC kriebels
Lelijk ding. Ik bied 100. Dan kan je tenminste weer een Squaall om. Wel fe check of alle schroeven vast zitten
Ik heb hier een soepele Nato van North en die is dun soepel en draagt heerlijk
Hier de Haurex op de pols
Is dat nu antraciet of guroen
Waarom doen je niet 1 vd bijgeleverde straps ? … Lekker originele en beide mooi en lekker verschillende
Hebben die niet ook zo’n lange levertijd? Ik moet in ieder geval wel drastisch iets beter binnenharken (of nouja drastisch, ondertussen volstaat de PVD nog prima )
Ik heb het liefst zero pass (zoals een mankey) maar anders bestel ik wel een Erika (volgens mij tegenwoordig allemaal geschikt voor fixed lugs). Ik wil de Zuludiver Octopod ook eens proberen, alleen €110 voor een sluiting
Zegt me niets, maar ook een wat soepelere nato zou waarschijnlijk wonderen doen.
Ik schat dat ze dat gewoon omschrijven als ‘zwart’
Das waar ook, heb ik ook wel eens een strap van gehad.
Bedankt voor de tip ook al was deze niet voor mij bedoeld
Oja heb ik ook wel eens naar gekeken (niet gehad) maar daar weet ik niet welk serie en ‘materiaal’ je moet nemen
Edit: ah oké, alleen de G Series is geschikt, nu materiaal nog
Hou mij maar op de hoogte via pb, ik wil een zwarte 20 mm. Scheelt misschien in verzendkosten
Hou mij maar op de hoogte via pb, ik wil een zwarte 20 mm. Scheelt misschien in verzendkosten
Haha ja welk spul maat poly, plush poly, nylon, TDM, zeg jij het maar
Is dat nu antraciet of guroen
Zwart!?
Waarom doen je niet 1 vd bijgeleverde straps ? … Lekker originele en beide mooi en lekker verschillende
Nog geen behoefte aan gehad, eigenlijk.