Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Gefeliciteerd en welkom! Dat is een hele mooie Squale :heavy_check_mark::+1::tada:

2 likes

Heus niet, weekdier ben je of dat ben je niet.
:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes

Lekkere aanwinst, heel zomers! :partying_face:

Geniet er volle bak van! :sunglasses:

Nou, dan was ik eerst een weekdier met een shell! :joy:

:shell:

4 likes

Ja, ze zijn gelukkig wel allemaal muzikaal. De jongste speelt zelfs vanaf haar 5e al piano (nu 13), zingt (en begeleidt zichzelf op piano), heeft zichzelf ukelele leren spelen en schrijft haar eigen nummers, die ook nog eens goed klinken. Ik schrijf dit graag toe aan de combinatie van goede genen en opvoeding van mijn kant. :blush:
Dankjewel, @Tech-neut , hierdoor voel ik me weer een stukje beter. :wink:

Congratulazioni en welkom bij la famiglia! Mooie aanwinst! :partying_face: :champagne:

4 likes

21 likes

De spanning stijgt! :beers:

‘Hilversum uit’ is altijd goed te doen. :sunglasses:

Wat leuk dat deze COSC binnen HF is gebleven! Via via weer bij een nieuwe liefhebber. Veel draagplezier Henk. Dit is is een prachtige Squale. Lekker zomers, fris blauw.

Geniet ervan. :star_struck:

10 likes

Waiting GIFs - The Best GIF Collections Are On GIFSEC

3 likes

2 likes

Heerlijk!!!

24 likes

Samen met zijn kleine vriend😎

22 likes

Jeeeeuuuuhj!!

Geefste 1521 incoming!!!

25 likes

Morgen maken we een tussenstopje bij concentratiekamp Dachau.

17 likes

Oef… Lekker, kerel!

2 likes

Haha… Ja ik heb hem dus al hè!!

@junior straks ook. Ik vierde even met hem mee :wink:

2 likes

Welkom in de kroeg! Mooie blauw COSC :blue_heart:

3 likes

controlling-laugh-laughing

… die Kleine zit gewoon even niet op te letten! :joy:

Morgen! :partying_face:
Ik moet het tot die tijd nog even doen met dit soort plaatjes …

:heart_eyes:

PS Als je de versie zonder datum (erbij) wil hebben voor nét onder de duizend euro. Er staat er sinds vanmiddag eentje te koop op Uhrforum, wel in ‘gedragen toestand’ … hence the price. :sunglasses:

12 likes

Oef Nice! Welk model is dit? Ik heb dit ff gemist (druk met van alles en minder op het forum), komt er bij jouw zo eentje?

1 like

Is deze: Klik.
Enne …

:arrow_down:

Oh en, @SSFS kan eventueel wat live plaatjes laten zien want die heeft 'm al in bezit. Toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan? :sunglasses:

3 likes

Wow wat een gaaf ding zeg! Alvast van harte!

Ik wil mezelf dit jaar ook weer een 1521 cadeau doen. Zit te dubben tussen een pvd (voor de 3e keer), een militaire blasted (wat is eigenlijk de Nederlandse benaming voor deze look) of de mat blauwe bezel/wijzerplaat met blasted kast. Kan maar niet kiezen

4 likes

U vraagt…

Gebeurt me niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van een NA… Het is echt echt echt een gaaf ding.

Daar zou ik dan 4 keer van maken. Maar eigenlijk zou ik je de UCB adviseren :wink:.

18 likes