Wat n geld!
Tja:joy:
Gewoon lekker n Wolbrook kopen voor minder dan de helft
De rand tussen de lugs is ook nog mooier afgewerkt
Wat moet ie kosten?
ik ben voornemens om een GTG te organiseren, omgeving 020 (buiten de ring) en vandaar dat ik graag even wat animo wil pijlen.
- ja ik kom
- nee niet voor mij
om de veiligheid te waarborgen zou ik graag met een kaartjes systeem werken, dwz u koopt een kaartje a 20€ en krijgt daarvoor 4x consumptie in ruil. dan is er een afgesloten ruimte beschikbaar. weten we wie er binnen is en zal er natuurlijk ook voor wat hapjes gezorgd worden.
laat maar weten…
- ja ik vind betalen geen probleem in ruil voor een natje/droogje en wat extra veiligheid.
- nee, liever gratis en onbeveiligd.
De veel besproken Squale x Doxa GTG?
Wellicht nog optie voor het voornemens zijn behoudens de datum?
Graag, maar is wel verrrr…
daar ben ik niet in gekend maar wellicht kunnen we er een squale/doxa/hgp meet van brouwen
Ik weet dat @junior ook al met iets bezig is. Het staat je natuurlijk vrij zelf ook een GTG te organiseren maar je kan ook aanhaken?
@Tijdspraak , tof initiatief! En 020 is lekker in de buurt, voor mij! Dus, mits ik de datum beschikbaar heb, ben ik er sowieso bij! Ben ook vóór Squale/Doxa/HGP!
Idd misschien wel handig dat jij en @junior even afstemmen. Maar dat komt vast goed! In ieder geval zin in!
Pb is uiteraard al verstuurd
Iemand van hier die om de paar dagen een Squale 1545 op MP zet met iedere keer een iets andere prijs?
ken zo maar ook een ander kengetal zijn…
Gij bent goed bezig @Royce das tenminste een herfstopruiming i.t.t. die laffe poging van mij