Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Wat n geld! :disappointed:

Tja​:joy::joy::joy::joy:

Gewoon lekker n Wolbrook kopen voor minder dan de helft :smile:
De rand tussen de lugs is ook nog mooier afgewerkt

1 like

Wat moet ie kosten?

1 like

ik ben voornemens om een GTG te organiseren, omgeving 020 (buiten de ring) en vandaar dat ik graag even wat animo wil pijlen.

• ja ik kom
  • nee niet voor mij
0 stemmers
1 like

om de veiligheid te waarborgen zou ik graag met een kaartjes systeem werken, dwz u koopt een kaartje a 20€ en krijgt daarvoor 4x consumptie in ruil. dan is er een afgesloten ruimte beschikbaar. weten we wie er binnen is en zal er natuurlijk ook voor wat hapjes gezorgd worden.

laat maar weten…

• ja ik vind betalen geen probleem in ruil voor een natje/droogje en wat extra veiligheid.
  • nee, liever gratis en onbeveiligd.
0 stemmers
1 like

De veel besproken Squale x Doxa GTG?

Wellicht nog optie voor het voornemens zijn behoudens de datum?

2 likes

Graag, maar is wel verrrr… :sob:

1 like

daar ben ik niet in gekend maar wellicht kunnen we er een squale/doxa/hgp meet van brouwen

4 likes

Ik weet dat @junior ook al met iets bezig is. Het staat je natuurlijk vrij zelf ook een GTG te organiseren maar je kan ook aanhaken? :smiley:

6 likes

@Tijdspraak , tof initiatief! En 020 is lekker in de buurt, voor mij! Dus, mits ik de datum beschikbaar heb, ben ik er sowieso bij! Ben ook vóór Squale/Doxa/HGP! :+1:
Idd misschien wel handig dat jij en @junior even afstemmen. Maar dat komt vast goed! In ieder geval zin in! :beers:

6 likes

Pb is uiteraard al verstuurd

5 likes

Iemand van hier die om de paar dagen een Squale 1545 op MP zet met iedere keer een iets andere prijs?

1 like

1 like

ken zo maar ook een ander kengetal zijn… :wink:

1 like

10 likes

15 likes

Gij bent goed bezig @Royce das tenminste een herfstopruiming i.t.t. die laffe poging van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Middag allen!

Wat een mooi weer om te rijden!

12 likes

Gaatjes op de goeie plek…. :+1:

15 likes