Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Avond allemaal! Ik loop honderden berichten achter, dus hopelijk heb ik niet teveel gemist. :face_with_monocle:

Ik vind metalen banden echt het allermooiste, maar comfort toch belangrijker. Heeft geen dag geduurd. :see_no_evil:
Gelukkig hebben we de foto’s nog! :smile:

Nu dus weer gewoon op rubbâh.

20 likes

Ja maat, teruglezen dan

:rofl:

En nu?

3 likes

:smile:

Die is alweer verhuisd. :package: :+1:

3 likes

Haha kiek hem! We hebben een stiekeme flipper :crazy_face:

2 likes

c7f5f812f67408984c2d38093666d3db

5 likes

Goeieavond kroegtijgers

20 likes

@Tijdspraak
Planning GIFs | Tenor
:wink:

7 likes

Daar zijn er wel meer van … :sunglasses:

1 like

Weinig stiekems aan als ie ook gewoon hier staat toch? :sweat_smile:

1 like

Ik ben even weg geweest hè… :innocent:

Hier heb ik ‘m gemist ouwe flipperaar! Maar ûh, jammer dat ik mijn zinnen op de MM heb gezet anders had ik hem wel willen proberen.

Succes met de verkoop en ik hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. :wink:

1 like

Jahaa daar kan ik niks aan doen dat jij ervoor kiest op vakantie te gaan net als ik deze te koop wil zetten :stuck_out_tongue_winking_eye: heb nog wel getwijfeld om een weekje te wachten, maar dan had ik het waarschijnlijk niet meer gedaan :joy:

Ik ook :sweat_smile: :+1:

2 likes

Morning morning! :raised_hands:

Ik zag net trouwens weer een Onda op WUS. Die modellen zijn wel gaaf hoor :grin: Die zou ik misschien nog wel een keer willen hebben. Even denken welke varianten er ook alweer zijn? Roze, groen, lichtblauw en donkerblauw volgens mij? @Tech-neut heeft de roze. En @TagEd jij hebt de lichtblauwe gehad toch? Deel nog eens een foto pls. :yum:

WUS

11 likes

U vraagt…
Ik had idd de Azzurro. Wel gaaf ding, hoor! :sunglasses:

11 likes

Moge Pett en de rest :slightly_smiling_face:
Ja ik heb de roze onda , en ik was/ben ook dicht bij een mezzanotte blauwe… staat er een op wristler bij Q , …

14 likes

Daarvan was er ook een met een donkere (reliëf) bezel, die vond ik wel mooi :ok_hand:

gewoon nieuw te koop :smile:

10 likes

Ahuh, ik koop ff helemaal niks meer :joy: (en ik vind hem ook niet mooier dan de PVD)

3 likes

Nog een dagje de 1545 :slight_smile:

16 likes

Vandaag een mooie Squale Y1545 white aan de collectie toegevoegd.

De haaienfamilie bij elkaar

23 likes

Gaaf ding gefeliciteerd!!

1 like