Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

gaaf ding ! gefelicteerd !

3 likes

Mooi ding :+1:

Ik laat me al een paar dagen vergezellen door deze (Britse) helemaal-niet-glimmende ‘jongen’

En @junior gefeliciteerd met je herhaal-aankoop :partying_face:

12 likes

Oei, lees het nu pas.
Hou je taai :muscle:t2:

2 likes

Daar is ie weer :boom:

4 likes

Ja Remco…

groundhogday-billmurray

4 likes

Na lange tijd weer eens op het forum :slight_smile:

18 likes

welkom terug @LunarWatches kom je ook gezellig op onze GTG ??

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak

3 likes

Kan het zijn dat als ik op deze link klik er geen pagina is? Er staat oeps deze pagina is niet beschikbaar

2 likes

Vanaf TL-2 pas zichtbaar helaas.

2 likes

Tja dan wordt het lastig deelnemen haha. Snap zoiezo niks van dat tl systeem. Waarschijnlijk niet actief genoeg. Maarja dan blijf ik lekker op Tl 1 :slight_smile:

1 like

ow dat is wel jammer indd

1 like

Je kan een uitnodiging krijgen. :+1:

1 like

Dat mag uiteraard altijd haha

2 likes

pb gedaan

1 like

Ik vind dit toch wel het mooiste model dat ze tot nu toe hebben gemaakt, denk ik.

Geniet ervan, kerel!

Jah, nouwèn?.. :joy:

Thanks kerel, komt goe…

WB

3 likes

Zo, even lekker chillen. :smiling_face:

Fijn weekend, iedereen!:beers:

14 likes

:arrow_up:

Klopt.
Het is zelfs voor mods een black box en het gaat soms alle kanten op, één ding weet ik wel: Na 365 kalenderdagen HF bezoeken (“dagen bezocht”) maak je welhaast zeker promotie van TL1 naar TL2. Tenminste, als je niet in het grote boek terecht bent gekomen … :wink:

13 likes

Eerst maar even mijn wissel van vandaag posten:

Maar hoor ik ineens dat er een GTG Squale komt? Wanneer, waar en met hoeveel. Ik heb er wel een paar :wink:

13 likes

die komt er zeker ferry !! 19 nov in amsterdam (buiten de ring) kom je ook gezellig ?

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak

4 likes

Stomme vraag wellicht maar wat is een GTG?

1 like