Damasko?
DA46, top!
Zeker…maar nee denk niet dat ik weer zoiets ga (willen) doen. Ik neem deze keer overigens ook de hogere categorie (tot zo’n 4k oid) even mee in het kijk- en denkproces. Dus opeens veel meer mogelijkheden. Al valt er ook wat af aan modellen die ik al heb gehad (en niet persé nog eens wil)
Dan wordt de keuze reuze, met het risico dat je helemaal gek wordt.
Heerlijk!!!
Ja dat merk ik nu al…zoveel nieuws en moois opeens erbij als opties op deze manier. Nou ja…geen haast en rustig denken en dromen…
En ook in dit segment kun je ook bij Damasko terecht…
Zeker. Maar toch vind ik dat zelf weer niet zo interessant. Wij zijn op HF ‘opgegroeid’ met leuke betaalbare super stoere Damasko’s…waar je nu een dikke premium voor moet neerleggen. Om nog maar niet te spreken over de modellen in de 3-4k categorie. Afschrijving dan ook giga. Dus nee, hoe gaaf het merk ook is, dat wordt 'm niet voor mij.
Ook mijn mening, ze zijn van het padje……
Dat.
Dat is het zeker kijken , kijken, YouTube opsporen en maar nadenken wat de volgende stap gaat worden maakt het leukste deel van de hobby.
Zeker. Dat is hartstikke leuk! Alleen ik heb er nu om de week last van en dat is wel een beetje ûh, een kostbaar dingetje. Want winst maken zit er echt niet in, los van of dat wel of niet kan/mag. Nou ja, dit is nog steeds leuker dan briefjes van honderd in de plee gooien en doorspoelen! Denk ik.
We draaien gewoon lekker in rondjes.
Plaatje voor de sfeer …
Oei dat is wel heel snel hoor. Zelf wil ik er toch wel altijd een paar maanden van genieten
Eeehhh die oranje HPG even niet mee rekenen.
1 dag gedragen

Das een lekker trio !
Bedoel je
Neh sorry…Barcelona geboren & getogen
Dus opgevoed met Cruijff……
Yep.