Goeiemorgen kroeg
Lekker hoor
Met 2 van de 3 kan ik meedoen
Een van de 2 borrels laat je aan je voorbijgaan? Gezien de muziek thema van je laatste foto’s denk niet dat je de borrel”noten” skipt.
Leuke foto’s Erik! Ik weet niet wat voor een Duitse vlag-bandje je om de UCB hebt geslingerd maar ik vind zelf de stalen band nog steeds 't mooist op die uitvoering …
Blijft ook een toffe Skûwàle, op foto’s!
Thanks Remco!
Tsja jij ben van de staal hè maar misschien ga ik dat nog eens proberen, hem erbij hè.
Jij vindt die vlag niks? Ach ik heb de Nato en vlag maar eens geprobeerd ivm bijpassend.
Ben ook nogal gecharmeerd van een North Fifty fathoms sailcloth.
Vind het wel een lastig horloge wb straps…
Ik wil ook wel eens wat anders dan een Von Buren en tropic …
De Witte Summit is wel leuk voor in de zomer

Jij vindt die vlag niks? Ach ik heb de Nato en vlag maar eens geprobeerd ivm bijpassend.
Ik vind het net alsof je ergens een ‘keeper’ met een vlaggetje hebt gevonden, die nét niet bij het bandje past vanwege de kleur en de afwerking. Nee, het is niet mijn ding! Sorry.

De Witte Summit is wel leuk voor in de zomer
Vind ik wel echt een supercombi!
Nieuwsuur met ene Rutte…relaxen op de bank met nieuwe sloffen op de Sole Cascante. Let niet op die paar dwarsliggende haartjes.
pas maar op met die tips gister tipte ik 2 hgptjes en werd ik gevlagd voor spam lol

pas maar op met die tips
gister tipte ik 2 hgptjes en werd ik gevlagd voor spam lol
Mag in principe ook niet volgens mij (in ieder geval niet voor je eigen advertentie) anders plug jij die van mij @daffie en ik die van jou