Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Super mooie 1521! :star_struck:
Congratulazioni! :partying_face: :beers:

2 likes

Another Super-day

20 likes

1e bijdrage aan deel 10. Even aan lader langs de rijksweg, tijd voor HF momentje :wink:

18 likes

Heel gaaf, veel draagplezier, kerel!

Fijne (laatste(?) werk)dag allen!

17 likes

Moge Patrick, wat vind jij van de Bling van de bracelet?

Thanks! , jij zocht toch ook een groene duiker? Lang geleden…

1 like

Geweldig! :star_struck: lekker glimmen in de zon

1 like

Ja, en die heb ik nog steeds! De SPB105J1. :grimacing:
Ik had hem bijna verkocht, maar ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan.

2 likes

Mooie hoor @Patrick010

1 like

Zoals mijn moeder altijd al beweerde is het rondhangen in een kroeg nergens goed voor. Dat schijnt dus ook het geval in de Squale kroeg want alhoewel ik de HFLE uitvoering van vorig jaar wel een aardig zomerhorloge vond is het dan toch een merk dat je in de gaten gaat houden. Vorige week stel ik hier een vraag over de GMT en krijg prompt een aanbod om een 1545 Ferrovia over te nemen, daar hoefde ik niet te lang over nadenken en dus sinds deze week heb ik twee Squale’s. En de 1521 vind ik ook al mooi dus we weten hoe dit gaat aflopen.
Dus ben je nieuw in deze kroeg en kun je nog naar buiten: REN REN. Voordat je het weet is het te laat
Wel aardige mensen hier, dat dan weer wel

24 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

En gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, kerel! Veel draagplezier!

2 likes

Toffe aanwinst :ok_hand:

3 likes

Draag nu de Squale Atmos 20 nu een paar dagen. Samenvatting van de ervaring tot nu toe: heerlijk horloge met lekkere vintage vibes. Die 1545-kast vind ik qua ontwerp tijdloos mooi.

Een ding is werkelijk heel, heel, maar dan ook heel, erg ruk gedaan: de afwerking van de geborstelde bovenkant van de lugs. In de sixties en seventies maakte Squale de kasten van Blancpain, Doxa, Heuer en Sinn. Als ik dan zie hoe deze Atmos 20 is afgewerkt dan kan ik dat totaal niet rijmen. De kasten van een drietal Pagani Designs van acht tientjes die ik in het verleden heb gehad waren wel top afgewerkt.

Bij de andere twee 1545-jes die ik heb - de HFLE2024 en de Bianco - is de kast wel heel mooi afgewerkt en matchen beide goed met de stalen band die er bij zit.

Zo van een afstandje en bij de meeste lichtinval stoort het niet direct. Maar bij een bepaalde zoninval en een bepaalde hoek denk je dat iemand met een cirkelzaag de lugs heeft bewerkt.

9 likes

:joy: die vind ik juist prachtig :ok_hand: in tegenstelling tot op de nieuwere 1545’s

3 likes

Als je dat stoort dan zou ik dat bij Squale melden.
Ben benieuwd hoe ze daar dan op reageren.
Ik vind dat je gelijk hebt en als het dan bij andere Squale,s niet is …

2 likes

Dat is bij elke oude 1545 :wink:

4 likes

Juist mooi :ok_hand:

3 likes

Ok, jongens, ik weet niet of dit ‘gas lighting’ is :joy: maar ik ga het de rest van de week eens aankijken.
Dus jullie boefjes wisten dit allemaal al over die ‘oude’ 1545-kasten?

3 likes

Dat heb ik hier ook meermaals verkondigd, dus dat had jij ook kunnen weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Congratulazioni, man! :partying_face: :beers:
En ja, daar komt dus waarschijnlijk nog wel 'n derde bij. :grin:

Zinloos. Eenmaal hier beland…
Denis Skinner على X: "Welcome to Theresa May's Hotel California... 'Relax'  said the Brexit plan, 'We are programmed to receive. You can check out any  time you like, But you can never

5 likes