Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Vandaag weer de PVD om. :sunglasses:

18 likes

Zo, weer terug. Tijd voor een ijskoude

Misschien zo nog even 'n avondduik.:dolphin::ocean:

19 likes

Lekker bandje hè! Wat mij betreft een schot in de roos van Squale en deze racing tropic staat dikke prima op vrijwel elke 1521.

:star_struck:

Het horloge is er niet meer, het bandje nog wel.
Er komt vast wel weer eens een 1521 … :sunglasses:

Is dat andersom ook zo? Moet ik naast mijn Doxa ook een Squale hebben … :thinking: oh jee, dan mag ik hier niet meer komen! Toffe Doxa @Gup, maar dat had ik in Doxa Only al geschreven. :wink:

@TagEd, lekkere plaatjes man.
Ik krijg spontaan ook zin in vakantie maar ik ‘mag’ pas in september. Geniet ervan! :beach_umbrella: :beers:

Lekker! Wens je veel veilige kilometers.
Ik hou het bij de driewieler … :joy:

Minion_FastBike

17 likes

@Royce elke keer als ik m zie begin ik weer te twijfelen :thinking:

1 like

Thanks, man! Maar jij hebt 't straks nog tegoed, als iedereen allang weer terug is, in het druilerige Nederland. Da’s ook wel weer lekker!

3 likes

Geintje natuurlijk :wink:

2 likes

Een Squale én Doxa is natuurlijk dikke prima. Ik had vanmiddag alweer bijna een nieuwe 1521 Marina Militare gekocht. Kreeg an offer I couldn’t refuse, but I did … :joy: de MM mis ik stiekem wel een beetje maar is in goede handen bij @fredpanarai1.

Dat is ook zo!
Iets om naar uit te kijken. :wink:

7 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

@junior is toch al een echte minion man aan het worden :muscle:

5 likes

578fdcbeb82171e6c91e651270984bb6

6 likes

Mocht je die kwijt willen, hit me up!

1 like

Waarom koop je geen zwarte cosc op bracelet?

2 likes

Ik heb deze al 5x gehad, telkens tussendoor verkocht en iedere keer start ik weer een zoektocht. Ik hou deze omdat ik welhaast zeker weet dat er wel weer een keer een 1521 komt. Heb geen zin meer in zoeken. Als ik nog eens een zwarte tegenkom koop ik die erbij want ik ben fan van deze Squale tropics… :innocent:

Omdat ik die saai vind, teveel mainstream … de MM heeft tenminste nog een beetje kleur en een bijzondere wijzerplaatopdruk. COSC zegt me ook niet zoveel bij een SW200-1 uurwerk. Als die een beetje goed afgeregeld is loopt ‘ie zonder certificaat ook perfect. :sunglasses:

10 likes

Thanks, gozah! :grimacing:

:ok_hand::crazy_face:

1 like

Ik zit nog eens naar de cosc te kijken in vergelijking met de normale 1521 en ik moet zeggen dat ik eerder geneigd ben voor de standaard 1521 te kiezen, vanwege het logootje onderaan de wijzerplaat. Wel jammer dat ze die hebben weggelaten op de cosc. Uiteindelijk zou ik toch weer een pvd 1521 kopen :face_with_peeking_eye:

5 likes

spruitjes ! lekker…

wanneer is de rikketik weer ? :rofl:

1 like

Goeiesmorgens, is de kroeg al open?

20 likes

Uiteraard.

21 likes

20 likes

Morning kroeg!

17 likes