Avondwissel,
Zeker! Goed te drinken. ![]()
Toch leuk, via via mn ex weer terug. Ben benieuwd hoe lang hij deze x blijft, hij mag in ieder geval mee op vakantie!
Zolang ze maar goed koud zijn komt het nooit zo nauw……
Bedankt voor de info, moet er nog even over nadenken. Na 4 NA’s in 2 weken is het wel even mooi geweest ![]()
#respect ![]()
Wat is dat toch die connectie tussen squale en doxa? Doxa’s in squale only en het doxa topic loopt over van de squalisti.
Ben momenteel squale loos omdat ik mijn hfle heb ingeruild op mijn doxa
.
Van
Naar
En ik begin de 1521 steeds interessanter te vinden…
… nogmaals, sorry hoor! ![]()
![]()
Goedemorgen heren,
Voor ik bekend werd met het merk Squale, droeg ik nooit horloges op rubber band.
Na de Cosc twee dagen op staal te hebben gedragen, zit ook hier weer een rubbertje aan.
Draagt in mijn optiek toch het beste en mooiste op een 1521 ![]()
Aha, zonder het te weten ben ik ben dus keihard ge-influenced. Nou bedankt daarvoor
. (Denk ik) ![]()
Echt een topper wmb ![]()
Fijne vakantie ![]()
Ben het wel met je eens dat Tropic rubber het fijnste draagt maar een Squale bracelet is erg mooi, draagt ook prima en het horloge oogt toch wel wat volwassener.
@junior , je kunt het zo heerlijk enthousiast brengen!b😀
En ik doe mee! , hij is irl erg ,dik,
Zit wel wat in hoor… zeker met een hele felle kleur wijzerplaat. Maar je kunt hem s,winters wel mooi op BoR dragen. Kortom als je niet van muurbloempjes houdt dan moet je er gewoon een Doxa ,bij, hebben
Ja dan moet je even 2 weken rustig aan doen ![]()
Maar de Secret blijft gewoon leverbaar dus kan je later ook nog bestellen
Leuk Hein ! Het is en blijft een bijzonder horloge!
Enn, goede morgen allemaal ![]()
Over welke bracelet heb je het dan? Ik vond de bracelet op de 1545 niet geweldig, erg massief, waardoor ik hem ook het liefst op tropic droeg. Vind een tropic of rubber band heerlijk dragen maar wil er wel altijd ook een bracelet bij om af te kunnen wisselen.
Die ziet er inderdaad wel goed uit. Ook weer eens wat anders dan de standaard oyster. Is deze helemaal geborsteld? Hij sluit mooi aan bij de kast. Hoe is de sluiting? Bij de 1545 vond ik de sluiting niet heel gebruiksvriendelijk, erg stroef.
1 klein stukje chocolade ![]()
Je kunt hem kopen als polished, brushed, blasted. De sluiting is normaal wat mij betreft. Als die stroef gaat komt dat misschien door de nieuwigheid? Anders mss een klein beetje smeren met wd40 of droogsmeer?
De 1545 bracelet is iig wel anders dan van de 1521