Gewoon een lekker tropicje, van Ali.
Thanks! Ik vind het wel een gaaf ding als ‘fun watch’ voor erbij. Maar met die titanium bracelet (want die zou ik er wel bij willen) zit je toch al weer ruim over de 3000 piek! Dat is dan toch ook wel een hoop geld voor een ‘fun watch’ voor de gein erbij…
Zeker regio Bordeaux aan de kust (biscarosse) de hele week al 30+
Biscarosse! Super leuk hier en voor de kids genoeg te beleven
Wat kost die bracelet dan?
Maar ja, Squale heeft, zeker met de nieuwe modellen, ook de weg naar boven gevonden, pricewise. Toch vind ik ze nog niet ‘overpriced’. Sowieso krijg je nog steeds heel veel kwaliteit voor je geld en ook alle andere merken zijn al jaren duurder aan het worden. Kijk naar Seiko, bijvoorbeeld. En voor een Omega betaal je tegenwoordig ook al ‘Rolex geld’.
Maar misschien moeten we Squale ook niet (meer) zien als een ‘fun watch’. Maar als een serieus horloge, wat het ook is, imo.
Ja man er is meer dan horloges in het leven
zit nu in Toscane en vorige maand aan de Cote d Azure en in september ga ik nog naar Madrid voor een week.
Prachtig daar hebben ze daar nog die bootjes die je kan huren ?
Livin’ life to the max! Lekker, man!
Mee eens hoor! Maar bedoelde ‘fun watch’ als in een opvallend kleurtje wat ik niet dagelijks ga dragen. Meer voor de fun erbij zeg maar.
Dat is pittig, voor een bracelet. Nou ja, ik weet dat andere merken ook echt stevige prijzen vragen, voor een losse bracelet. Maar ik zou het er niet voor over hebben. Komt ook doordat ik zelden een pak draag of anderszins heel netjes en (dus) vooral duikers aan de pols en dan liefst op rubber. Trouwens, ik draag ook meestal gewoon een duiker in een ‘nettere setting’. Ik heb een paar nettere horloges, op leer. Maar die draag ik véél minder vaak.
En ja, die kleurtjes. Altijd meteen een vakantiegevoel, als je een Squale draagt!
dit dus, top voor een fun watch en die leer/rubber hybride die erop zit gelijk wegdoen! Horloge vind ik wel tof hoor!
Mijn kids hebben geen financiële steun meer nodig die hebben gelukkig alles goed voor elkaar.
En wat heb je aan geld op de bank, ook niets
Wordt dit jaar 65 en niemand weet hoe het leven verder gaat dus we genieten er heerlijk van.
Ik heb nu 3 huisjes naast elkaar gehuurd hier in Toscane en de kids met aanhang en de vier kleinkinderen mee op vakantie genomen. Genieten man had ik ook een duur horloge van kunnen kopen maar met mijn CWC en nog een Explorer thuis ben ik al zeer tevreden op dat gebied.
Toen ik dat zo omrekende; meer dan een nieuwe explorer (of een 1521 per 1,5 dag ) stukgeslagen op 3 weekjes Kroatië, dacht ik juist ‘ik ga gewoon nooit meer op vakantie’
Ik heb inmiddels vaker gehoord dat Kroatië zo duur is geworden. Toen mijn vrouw en ik in 2019 gingen was het nog voor twee 1521’s, voor 3 weken.
Was wel een eigen tentje hoor.
Ik weet niet wat een kampeerplek er zou kosten maar de ‘stacaravan’ (eigenlijk meer een huisje/cottage, de jongste was nog zwáár verdrietig ‘want het was geen caravan’ ) die wij hadden was €465 per nacht (en dan moet je nog eten, drinken etc.)
Das duur
Vond ik ook
Onze oudste had ook wat vriendinnetjes gemaakt (een gezin met meisjes) die heette: Emma-Sophie, Coco-Aimee en Lilly-Rose (en ze mocht geen ‘Emma’ zeggen)
Zo is het, man! Je leeft maar een keer en je weet nooit wanneer het afgelopen is. Dus, zoveel mogelijk genieten! Wat betreft horloges, ja leuk. Maar er zijn gewoon belangrijkere dingen.