Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Wie, ik? In dat geval, nee. Is gewoon de HFLE. Nou ja, gewoon. Geweldig horloge, natuurlijk!:sunglasses:

4 likes

12 likes

Die 1553 lijkt best wel groot, naast die 1545.:thinking: Wat zijn de afmetingen van beide horloges?

2 likes

Horloge is van eind Dec 2024. Komt bij Jaap vandaan. André had 'm daar opgepikt.

2 likes

Diaboliq Paratrooper, ken je die?
Ik heb er eentje in bestelling en deze ooit gehad.

10 likes

Absoluut! Komt door de foto dan, en de zwarte band denk ik :wink:

2 likes

Top…ziet er goed uit! :+1:

2 likes

Hier precies andersom, voor mij geen whisky jenever metaxa enz, wel n wijntje port tessels biertje en dan wel met mate

Hier nog een koffie verslaafde :heavy_check_mark:

Kijk eens bij watchbandit en watchgecko die hebben een mooi assortiment zowel rubber als sailcloth.
Maar de zwarte Summit staat m ook goed! Maar die Summit staat op heel veel horloges goed! Zitten prettig en hebben een Lock keeper

2 likes

En m’n schoonmoeder is ook mee…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, hoor. Grapje. Is een hartstikke lief mens.:smiling_face:

13 likes

FTFY. :joy:

2 likes

Beide zijn 40mm diameter, l2l van de Ferrovia is als ik het goed heb 47mm.

3 likes

Even opgemeten…en klopt helemaal hoor. :ok_hand:

3 likes

Thx…ik houd het in gedachten. :+1:

1 like

16 likes

:grin::+1:t2:

Moet zeggen dat ik de stalen band ook heel mooi vind staan hoor.

1 like

Ja ik ook. Het is weer even wennen aan het gewicht. Zeker met deze zeer warme dagen. Dan is bijv een Oris Sixty-five op tropic heerlijk om te dragen. :sunglasses::smile:

Maar nee zoals je zegt deze 20 Atmos staat erg goed op stalen band. Ik denk de beste combi.

Ik wacht idd nog maar even met geld pompen in weer een nieuwe band. :sweat_smile:

2 likes

De zwarte summit van ome aliwas ook wel gaaf hoor, en voor deze warme dagen ook iets aangenamer wat betreft draagcomfort.
Voor die paar euro heb je een comfortabele band die over het algemeen op veel horloges staat, vind ik dan.

Deze is dan wel wat gehavend :sweat_smile::face_with_peeking_eye:

9 likes

:rofl: je zegt het. Wel mooi dat er ook nog horloges zijn die gewoon vuile voetjes krijgen. Die van mij klagen daar vaak over…ze mogen dat niet van mij :innocent:

1 like

‘As we speak’ deze van Miros binnengekregen.
Lekkere bandjes in allerlei kleuren en maten, en dat voor 2 tientjes😂

21 likes

Dat…is een toffe combi! :ok_hand::sunny:

1 like