Als het allemaal lukt, gaan we komend jaar weer een maandje naar Indonesië en heb nu (o.a. daarvoor) deze in het vizier. GMT-functie, goede WR, niet te duur, niet te opvallend, maar wel erg leuke looks, door o.a. die Monnin-case, natuurlijk. Heeft duidelijk Heuer 844-vibes. Dat vind ik nog steeds een übergaaf horloge. Maar die zijn niet heel goedkoop meer en ik heb ook, zeker in dit geval, een sterke voorkeur voor een nieuw horloge.
nu heb ik dus het nadeel dat ik al veel Squale,s heb en dat er eigenlijk geen ruimte is voor bv een hgp Tsja…
Nu nog met Ko de Boswachter op de pols, ook geen straf, plaatje voor de sfeer
Maar weetje, een duiker met een Gmt bezel… dat trekt mn brein niet zo., een stemmetje in mij zegt dan dat het geen duiker meer is .
Liefst zie ik een Gmt op de chapter ring icm een echte duikbezel. Ook ben ik niet zo van de 2tone duikbezel .
Gevaarlijke hobby, horloges ivm kopen
Had je niet even kunnen waarschuwen, met zoiets ofzo?
Wacht effe, weten we al wat eraan komt? Had je dat al verteld? Ben het even kwijt, dan…
Ja, de Night Diver is absoluut m’n tweede favoriet, van dit merk! Heb sowieso een zwak voor full-lume duikertjes. Heb er ook al twee, natuurlijk.
Maareh, juist die
was waar ik naar op zoek was, eigenlijk. Heerlijk voor wanneer je in andere tijdszones zit, zoals waarschijnlijk komend jaar. Snel en gemakkelijk af te lezen, esthetisch prettig, vind ik én toch de WR van 'n echte duiker. Voor mij helemaal perfect. Ik krijg ook al helemaal een ver-weg-op-een-tropisch-eiland-gevoel, puur bij de aanblik van dit horloge! Hang ook met m’n vinger boven de bestelknop. Goede kans dat ik 'm in de komende 24 uur indruk…
Moet er wel wat anders weg, weer. Anders past het niet meer in één horlogekist…
Daar heb je helemaal gelijk in!
Ik heb de Seiko 200mm Gmt maar daar kan je de Gmt slecht van aflezen
Mido heeft de Ocean Star gmt en die is wel goed af te lezen maar die is 43mm., maar een mooi horloge met een goede gangreserve
Maar @TagEd , je hebt nog even de tijd om op het bestelknopje te drukken…
Tis een strapmonster!
Plaatje voor de sfeer zegt @junior dan