Haha…scusi.
Op de ring Parijs richting huis, nog 6 uurtjes te gaan, merk wel dat de 1545 toch wel weinig draagtijd heeft gekregen, vooral door die irritante duikers ext. Vooral met zwemmen en andere activiteiten dat ie steeds los springt.thuis daar maar eens naar kijken wat we daar aan kunnen doen, want merk wel dat ik pro stalen band ben. Daardoor de certina en scubaqua veel gedragen ook geen straf.
Onwijs mooie kleur wijzerplaat.
Beetje beweging is altijd goed!
Prijs valt eigenlijk wel mee…
Weet iemand hier of er nog extra kosten bij komen als je via Gnomon besteld?
Vanuit Singapore…dacht ik? Dan waarschijnlijk nog zo’n 20-25% erbovenop.
Heb wel eens gehoord dat Gnomon erg creatief is en er dus (bijna) niks bij komt…
Ah…creatief boekhouden.
Volgens mij zijn hun spullen niks waard zodra ze in een doos bij de koerier zijn.
Nogmaals, van horen zeggen.
Ervaring mee.
Jaar of drie geleden een 1545 GMT gekocht. Winkelwaarde dacht 670,- euro ofzo maar er zat voor de invoer een factuur van 100,- euro aan waarde bij aangegeven door Gnomon.
Moest aan de deur zeer weinig afrekenen.
Netjes! Scheelt een boel.
Waarschijnlijk hanteert Gnomon dezelfde waarde als de waarde die ik tegen m’n vrouw zegt dat de NA’s kosten.
En een hoop…
Normaliter 25 procent import kosten maar Gnomon is inderdaad creatief en dan betaal je erg weinig.
Kan je trouwens niet standaard met 10 procent korting bestellen bij Gnomon?
Nog 5 uur met 5% korting, ben niet opzoek geweest naar de 10% deal (nep Nederlander waarschijnlijk )
Ik ging op de site kijken en toen kwam ik het tegen…
Misschien op de nieuwsbrief inschrijven? en opgeven dat je overmorgen jarig bent…
Haha, ik ben dus niet de enige over de kosten van een NA…