Thanks voor het lenen heb er van genoten!
Cross-post, met het Monnin-case-topic.
Als het allemaal lukt, gaan we komend jaar weer een maandje naar Indonesië en heb nu (o.a. daarvoor) deze in het vizier. GMT-functie, goede WR, niet te duur, niet te opvallend, maar wel erg leuke looks, door o.a. die Monnin-case, natuurlijk. Heeft duidelijk Heuer 844-vibes. Dat vind ik nog steeds een übergaaf horloge. Maar die zijn niet heel goedkoop meer en ik heb ook, zeker in dit geval, een sterke voorkeur voor een nieuw horloge.
Ik vind dit een hele gave HGP. Die had je niet moeten laten zien, want ik ik krijg het spontaan op mān heupen.
Edit: De kleurenscheiding is uit balans, dat vind ik dan weer minder. Daar krijg ik kortsluiting van.
Is er toevallig iemand die interesse heeft in 1 (of 2) tropics van Wolbrook voor ā¬39 p.s. ipv ā¬56 + verzendkosten?
Ik wil er in ieder geval 1 (eventueel 2) en vandaag is de laatste dag van de ā3-halen-2-betalenā
Vind hem heel dik!
Mooi gedaan zo die Bezelā¦
Twee keer een non GMT HGP Monnin gehad, top klokkies voor het geldā¦ā¦
Das geregeld, thanks kroeg
Ik kan me aansluiten bij sommige antwoorden hier.
Ik heb ook idd een stuk minder btw betaald, heb er al 3 Squaleās besteld.
Enkele tientje bijbetaald elke keer.

Ik vind dit een hele gave HGP. Die had je niet moeten laten zien, want ik ik krijg het spontaan op mān heupen.
Haha, youāre welcome!

kleurenscheiding is uit balans, dat vind ik dan weer minder.
Hmm, bedoel je de zwart-/zilververdeling. Vind 't eigenlijk wel mooi gedaan, zo. Kan hier heel goed mee leven.

Vind hem heel dik!
Mooi gedaan zo die Bezelā¦
Ja, toch?!

top klokkies voor het geldā¦ā¦
Ja, ik hoor/lees ook goede dingen.

Hmm, bedoel je de zwart-/zilververdeling.
Ja, niet exact de helft. Kan mān brein niet zo goed aan.
Maar goed, ze produceren nog meer modellen.

De vakantie is weer voorbij⦠klein voordeel dat ik nu wel weer deze om de pols heb
(ik had m niet meegenomen)
Haha hier het zelfde gevoel gisteravond terug gekomen uit Italiƫ
Ach in september ga ik ook nog op vakantie dan mag de Explorer wel mee.

deze in het vizier.
Moge allen,
@TagEd , ik vind m ook erg leuk, heb gelijk op de site gekeken

ik krijg het spontaan op mān heupen.
Jij ook alā¦

Maar goed, ze produceren nog meer modellen.
Deze!

Nu nog met Ko de Boswachter op de pols, ook geen straf, plaatje voor de sfeer
Maar weetje, een duiker met een Gmt bezel⦠dat trekt mn brein niet zo., een stemmetje in mij zegt dan dat het geen duiker meer is .
Liefst zie ik een Gmt op de chapter ring icm een echte duikbezel. Ook ben ik niet zo van de 2tone duikbezel .
Gevaarlijke hobby, horloges ivm kopen
Ik weet niet of iedereen al klaar is voor wat ānudityā maar ik heb alvast plek gemaakt voor PostNL
Deze procedure ken ikā¦

wat ānudityā
AAARGH!
Had je niet even kunnen waarschuwen, met zoiets ofzo?

alvast plek gemaakt voor PostNL
Wacht effe, weten we al wat eraan komt? Had je dat al verteld? Ben het even kwijt, danā¦

Deze!
nu heb ik
Ja, de Night Diver is absoluut mān tweede favoriet, van dit merk! Heb sowieso een zwak voor full-lume duikertjes. Heb er ook al twee, natuurlijk.
Maareh, juist die

Gmt bezel
was waar ik naar op zoek was, eigenlijk. Heerlijk voor wanneer je in andere tijdszones zit, zoals waarschijnlijk komend jaar. Snel en gemakkelijk af te lezen, esthetisch prettig, vind ik Ʃn toch de WR van 'n echte duiker. Voor mij helemaal perfect. Ik krijg ook al helemaal een ver-weg-op-een-tropisch-eiland-gevoel, puur bij de aanblik van dit horloge!
Hang ook met mān vinger boven de bestelknop. Goede kans dat ik 'm in de komende 24 uur indrukā¦
Moet er wel wat anders weg, weer. Anders past het niet meer in ƩƩn horlogekistā¦

Deze!
Ik zat ook gelijk te kijken naar die Full Lume vooral die zwarte datumschijf erg goed gelukt

Ik weet niet of iedereen al klaar is voor wat ānudityā maar ik heb alvast plek gemaakt voor PostNL
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig hoor

Ja, de Night Diver is absoluut mān tweede favoriet, van dit merk! Heb sowieso een zwak voor full-lume duikertjes. Heb er ook al twee, natuurlijk.
Denk erom dat dit een strapmonster is hoor!

Snel en gemakkelijk af te lezen, esthetisch prettig, vind
Daar heb je helemaal gelijk in!
Ik heb de Seiko 200mm Gmt maar daar kan je de Gmt slecht van aflezen
Mido heeft de Ocean Star gmt en die is wel goed af te lezen maar die is 43mm., maar een mooi horloge met een goede gangreserve
Maar @TagEd , je hebt nog even de tijd om op het bestelknopje te drukkenā¦

Ik zat ook gelijk te kijken naar die Full Lume
vooral die zwarte datumschijf erg goed gelukt
Tis een strapmonster!
Plaatje voor de sfeer zegt @junior dan
Eigenlijk ben ik helemaal niet van de Natos