Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

:rofl: @TagEd je bent een influencer!

3 likes

Bet Button GIFs - Find & Share on GIPHY

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, geen idee wat je precies doet. Maar een quartz is natuurlijk wel wat meer shockproof. :thinking:

Dat ik dat nog eens mag meemaken! :crazy_face:

4 likes

Nee niet gevallen. Het probleem was er overigens al voordat ik hem uitleende aan Bas voor z’n vakantie. Zolang je hem flink handwind gaat het nog wel, maar het is gewoon irritant. Peter vermoed dat het met het automaat-deel te maken heeft, dus dat wil hij gaan servicen. Wel een beetje jammer want het horloge is pas een jaar of 3 oud.

Ja de Blasted is ook wel een favoriet van mij geworden :grin: Maar als ik hem ooit verkoop bel ik jou eerst. :v:

En jij gefeliciteerd met je incoming! Leuk weer eens iets heel anders. :slight_smile:

3 likes

Af en toe met een hamer tegen machines slaan om ze te repareren :yum: Quartz it izzzzz :ok_hand:t2:

1 like

volgens mij hebben we weer:

Vervang Doxa voor HGP :wink:

ik heb stiekem ook al op de website gekeken :sweat_smile:

7 likes

:joy: ik vind die oranje Quartz leuk :ok_hand:

7 likes

Dibs tegen 50%! :face_holding_back_tears:

4 likes

Ik nu ook… :expressionless:

4 likes

Ding kost al maar 50% man :crazy_face:

Deze vink ook leuk :point_down:

2 likes

Ook leuk! Ik ben ook wel iets met oranje… onlangs m’n oranje SKX011 weg gedaan, maar daar moet wel iets voor in de plaats komen. :thinking: Helaas heeft Squale niet zo heel veel met oranje dials.

3 likes

Dat hebben we hier (vrijwel) allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:grin: :joy:

Oh bedoelde je dat niet. :joy:

3 likes

Wat voor werk doe je dat :thinking:. Ik zou daar niet op letten., 2 jaar garantie :grin:

Soort van wel hè :smile:
Maar ik laat me niet zo snel beïnvloeden en meestal slaap er er wat nachtjes over ,dat scheelt al heel veel!
Ik ben wel snel in de review modus gegaan, lees heel positieve recensies maar vooral ikzelf vind dat het totaal plaatje zodanig klopt dat ik snel was met bestellen! En laten we wel wezen, voor 469 thuis gestuurd met een extra Wolbrook rubberen strap ., daar kan je toch geen bult aan vallen?

Maar je moet een automaat toch bewegen om op te winden :smile:

Doxa hgp is appels met peren… !
Ik heb me goed ingelezen en het is net zo tijdelijk als mn Squale,s
Verder zie ik overeenkomst met Squale kwa verhaal, marketing product, met het verschil dat Hgp het naar mijn mening nog beter en doordacht doet , zie de verpakking, het etui dat gelijk als reisetui gebruikt kan worden, de goodies en de prijs! Kan iemand mij uitleggen waarom een Squale veel duurder is?

Kopen dan :smile:

You too✔️

Hgp en Wolbrook zijn met elkaar verweven hè

4 likes

Lekker is dat. Jullie straks allemaal naar het HGP topic. Zit ik hier in mijn eentje met mijn diepte investering om er maar bij te kunnen horen :crazy_face:.

16 likes

Heeft iemand hier toevallig ( :smile:) de 1521 Blue Ray?

image

11 likes

Jij morgen? :crazy_face: (zijn er wel in de kroeg)

6 likes

Geen stress mijn 1521 gaat nooit meer weg, dus we blijven hangen in de kroeg hahaha. Moet er wel wat naast hebben om actief en relevant te blijven op het forum natuurlijk :crazy_face:

6 likes

Die kans zit er in…het kriebelt. :laughing:

5 likes

Dibs :crazy_face:

5 likes

Krabben dan :point_down:t2:
https://www.q-watches.com/product/squale-1521-blue-ray-1

5 likes