Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Ik denk dat als je het horloge in het echt ziet dat het erg mooi is ! Ben het eens met het door jou getypte.
En als je m dan ook nog eens met 20 procent korting en een gunstige invoer kan kopen…
Komt nog bij , slechts 23 van gemaakt en soort van casual chic style.
Ik zal eens kijken op you Tube of ik m kan vinden

2 likes

Nee, natuurlijk niet! :rofl:

Als ik het motorrijden en alles er omheen niet had kunnen betalen zonder m’n horloges te verkopen, dan was ik er zeker niet aan begonnen. :sweat_smile:

5 likes

Ik denk dat bij mij eerst de horloges zouden gaan en dan pas de motor :thinking:
Maar gelukkig hoef ik die keuze niet te maken :grin:

Daarom een foto van beide

18 likes

Gelukkig! Lekker toeren dan. Met een Squale om de pols beetje kilometers maken is ook prima.

Nog maar een soort van wat zomerse plaatjes geschoten:

22 likes

#VriMiBo Proost en fijn weekend, mensen!:beers:

16 likes

Krasje hier en daar geeft karakter :sunglasses:

21 likes

Mooi apparaat, op een heerlijke nato ook. Fijne bandjes/hardware zijn dat!

2 likes

Thanks! Die bandjes van Bark & Jack zijn subliem :ok_hand: Erg jammer dat B&J niet meer verzend naar de EU, omdat het te moeilijk en te lang duurt met alle importregels. Zonde!

1 like

Kwam een foto tegen op het Zweedse Squale forum van de laatste Squale release; Sea Sheperd. Ik wilde hem toch even delen.

18 likes

Ja, ik vind 'm wel cool. Is dit de eerste real-life foto van een eigenaar?

2 likes

Ja inderdaad. Je kan eens op de site kijken de Zweedse kroeg, ook erg levendig volgens mij. Alleen is het bier volgens mij heel duur in Scandinavië :grimacing: Dus of het net zo gezellig is?

Tip: als je Chrome gebruikt als browser kan je de pagina eenvoudig laten vertalen naar EN of NL.

3 likes

Leuk! Wist niet dat die bestond!

2 likes

Eigenlijk vind ik de strap niet mooi staan bij deze
Ik zou er een mooie padded zwarte sailcloth met wit stiksel op zetten.
Kwam vd week het merk North tegen, prachtige sailcloth ala Artem voor een scherpe prijs.
Iets om te onthouden

2 likes

16 likes

Geen mod, de nieuwe modellen hebben deze bezel

3 likes

14 likes

Is al een enkele keer voorbijgekomen hier.

Ik vind het helemaal niks.

Guilloche op een duiker, dial layout. Het model an sich…

Zelfs voor de helft van de helft zou ik hem niet overwegen.

4 likes

Ik loop er ook niet warm voor. Zelfs -20% trekt mij niet over de streep.

3 likes

Smaken verschillen Heren. En de smaak van de gemiddelde Squale liefhebber zal het niet zijn…
Ik ga hem in ieder geval ook niet kopen.

2 likes

Tja, die mening is ook mogelijk. Een beetje guilloché op een duiker moet kunnen toch? Wat heb je anders aan zo’n ding? :wink:

2 likes