Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Ik denk dat dit best mooi staat.

1 like

Denk het wel :+1:

1 like

Morgen, hij loopt +1s dat maakt het ook moeilijker wegleggen :sweat_smile:

12 likes

En ik vind 'm supertof! :+1:

4 likes

Ja dat speelt ook mee, ik ook :crazy_face: jij hebt ook een lekkere upgrade gedaan :ok_hand:

Ik heb dus alleen geen lekkere fit met de Wolbrook Tropic, terwijl die wel heel fijn zit/voelt (heb ook nog een nieuwe zwarte liggen :sweat_smile:). Kan de Squale Tropic nog proberen :man_shrugging:

5 likes

Ah…jammer (irritant) is dat toch. Leer knip ik dan vaak een gaatje bij…no worries. Maar dat is bij zo’n rubber strap niet zo fijn/makkelijk.

Hier ook in m’n sas met de NA idd :sunglasses::ok_hand:

4 likes

Oeps…did it again. :man_shrugging: :smile:

1a07e8f8831d7a69ea5d299ff49365d03e2d7bb3_2_225x500

19 likes

Die is gaaf!! En behoorlijk limited toch? Waar komt die vandaan? :slight_smile:

2 likes

:+1: Is een Gnomon exclusive. Had mij opgegeven voor als ie weer in stock kwam…net een mail ontvangen en meteen actie. Heb voor de zwarte Tropic gekozen. De Van Buren rubber zit al bij m’n MM, dus kan ik leuk afwisselen met 3 bandjes.

14 likes

Gefeliciteerd! Die is erg gaaf :grinning::tada::heavy_check_mark::+1:

12 likes

:grinning: Zag eerder wat foto’s van jou en die gaven mij de initiële impuls. :partying_face::ok_hand:

4 likes

Nice, die is mooi :ok_hand:

3 likes

Thx! :+1:

Haha zal wel een GS, Oris 65, Damasko of een Squale worden…The Usual Suspects. :laughing:

4 likes

Lekker Daaf!

We zien de NA wel weer voorbij schuiven, zodra hij ontvangen is. :grimacing:

1 like

Zo, toch nog een beetje Squale :v:

Ik ben vooralsnog tevreden, lijkt iets beter uit te komen met gaatjes (kan ook wel kloppen want met deze had ik juist op de 1521 geen goede fit :sweat_smile:)

Was wel ff friemelen (maar daar ben ik niet vies van) want de Squale Tropic is tussen de lugs iets dikker/hoger dan de Wolbrook/Joseph Bonnie

Dus als iemand een oranje Squale Tropic wil ruilen voor een oranje én zwarte Wolbrook, hit me up :facepunch:

10 likes

Toch wel lekker die 50ATM voor het zorgeloos deskdiven

14 likes

Thx…en ja zekers.

Fijn! Op naar een oranje tropic. :grin:

2 likes

Daar dacht de bezel anders over :crazy_face:

2 likes

MMmmmm :drooling_face:

16 likes

Speciaal voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan 1 minuut uit het lood :heart:

4 likes