![]()
Vrieskou kennende zal hij daar ook wel snel terechtkomen
Advertentie foto’s zijn al gemaakt
![]()
Is een grapje
![]()
Is een grapje

De groene hè ![]()
@junior We miss you!
Ik ben even 6000 ongelezen berichten aan het inhalen, maar ûh: Ik ben er weer! ![]()
Nog steeds zonder Squale …
Jawel jawel (voorlopig), ik vind hem wel geinig ![]()
Tegelijkertijd geldt bij mij voor eigenlijk alles: als iemand zegt ‘heej die wil ik’ dan kan dat ![]()
Ik vind m heerlijk onder de Radar Cool.
Mede dankzij de aan de binnenkant aflopende Lugs. Dat vind ik nl ook zo mooi bij de Omega seamaster kast
Ik heb even geen budget, maar wat een lekkere Squale heeft @Royce in het blauw staan zeg ![]()
Hoop dat hij binnen de kroeg blijft!
Ja hij is lekker hè, inderdaad hopen dat ie hier blijft ![]()
Pfjoew! Blij dat er weer iemand is, om hier een beetje orde te houden! Liep echt helemaal uit de hand, de laatste tijd!
![]()
Goed dat je weer terug bent, kerel! Toch niet hetzelfde zonder jou!
TagEd:
Meerdere van ons kennen elkaar ook persoonlijk. Er zijn inmiddels ook al een paar Squale meetings geweest.
Daarover gesproken… zit er al een GTG in het vat voor het voorjaar? Een mooie buitenlocatie is dan een must voor die zomerse Squale’s
Wacht nog even tot er een Super Squale in het blauwe verschijnt, dan kan ik ook aansluiten ![]()
wat een lekkere Squale heeft @Royce in het blauw staan zeg
Dank! Twee inmiddels, en qua sluikreclame: van plan om morgen deze BEAMS er ook nog bij te plaatsen… ![]()
Liep echt helemaal uit de hand, de laatste tijd!
Ik hou niet van klikken en vlaggen maar met name @TagEd vloog giga uit de bocht, niet normaal!
Maar geen zorgen @junior , heb hem ernstig toegesproken en een paar draaien om zijn oren gegeven.
Dat zal die vlegel leren…
Super Squale in het blauw
Iets zegt me dat je niet een 1521 Super Squale bedoelt, zoals degene die ik net in ‘t blauw heb gezet… ![]()