Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Lol GIFs | GIFDB.com

6 likes

Advertentie foto’s zijn al gemaakt :ok_hand: :joy:

Is een grapje

6 likes

:joy:

2 likes

5 likes

Goeie smiddags :smile:
Ik wandel vandaag met Marieke Militaire rond :slightly_smiling_face:

15 likes

Throwback 28/04/2025

15 likes

De groene hè :star_struck:

1 like

7 likes

Ik ben even 6000 ongelezen berichten aan het inhalen, maar ûh: Ik ben er weer! :wink:
Nog steeds zonder Squale …

… maar mét de Pelagos! :star_struck:

14 likes

Ook hier even mijn enthousiasme delen……

15 likes

Jawel jawel (voorlopig), ik vind hem wel geinig :slight_smile:

Tegelijkertijd geldt bij mij voor eigenlijk alles: als iemand zegt ‘heej die wil ik’ dan kan dat :grin:

17 likes

Ik vind m heerlijk onder de Radar Cool.
Mede dankzij de aan de binnenkant aflopende Lugs. Dat vind ik nl ook zo mooi bij de Omega seamaster kast

2 likes

Ik heb even geen budget, maar wat een lekkere Squale heeft @Royce in het blauw staan zeg :sunglasses:

Hoop dat hij binnen de kroeg blijft!

2 likes

Ja hij is lekker hè, inderdaad hopen dat ie hier blijft :innocent:

2 likes

Pfjoew! Blij dat er weer iemand is, om hier een beetje orde te houden! Liep echt helemaal uit de hand, de laatste tijd!
:wink:

Goed dat je weer terug bent, kerel! Toch niet hetzelfde zonder jou!

4 likes

Wacht nog even tot er een Super Squale in het blauwe verschijnt, dan kan ik ook aansluiten :slight_smile:

2 likes

Dank! Twee inmiddels, en qua sluikreclame: van plan om morgen deze BEAMS er ook nog bij te plaatsen… :sweat_smile:

12 likes

Ik hou niet van klikken en vlaggen maar met name @TagEd vloog giga uit de bocht, niet normaal!
Maar geen zorgen @junior , heb hem ernstig toegesproken en een paar draaien om zijn oren gegeven.
Dat zal die vlegel leren…

4 likes

Iets zegt me dat je niet een 1521 Super Squale bedoelt, zoals degene die ik net in ‘t blauw heb gezet… :blush:

3 likes

Correct, ik zou een Super Squale 38 willen;

Sorry :smile::rofl:

10 likes