Van de vrienden van AliExpress! ![]()
![]()
![]()
Wolbrook heeft m ook in het assortiment
Nou, was wel ietsje langer, hoor.
![]()
Maar, goed dat je er weer bent!
![]()
Enne, nope de
is er nog gewoon. Wel al een tijdje onaangeraakt. Maar komt vanzelf wel weer 'n keer. ![]()
Thanks! ![]()
Edit: @junior , bij jou in de buurt opgehaald, trouwens! ![]()
Best wel blij met de speld bij de Palombari ![]()
Thanks Stef ! @Tijdspraak
Ik heb even een fotootje gemaakt
Duimpje omhoog! Ga ik zoeken, dank.
Ja toch ! Ik heb hem ook bij de 1545 in de doos gedaan leuk als setje. Maar de goodies van doxa en hgp zijn ook een leuke aanvulling
Watch David verkocht de Palombari met een duik penning erbij.
Misschien een berichtje sturen of die er voor mij ook nog een heeft ![]()
Dat is een heel tof bandje Louis, welk merk is dit?
Zou denk ook wel tof staan op mijn laatste aanwinst.
Diaboliq Paratrooper. Custom dus alles kan qua kleur, maat, stiksel, plat, padded. Roep maar bij die gast…….
Thanks, ga eens ff kijken ![]()
Net dus even op zijn site gekeken maar kon zo snel geen prijsindicatie vinden ![]()
wat ben je ongeveer kwijt en hoe lang is de wachttijd.
Klopt , Cosc hoeft inderdaad niet maar ik vind dat het horloge wat mooiere details heeft.
Ongeveer €129 afhankelijk van wat je aan extra’s wil zoals prints, vlaggetjes etc.
Levertijd afhankelijk van drukte maar het aantal is weken en geen maanden zoals Nick Mankey ![]()
Morning morning,
Ik kwam deze foto tegen op het Amerikaanse forum WUS. Dit vind ik toch wel een beetje grail materiaal wat betreft vintage Squale
Een beetje als de originele MN Subs van Tudor.
End of 1980ies second batch of polished steel Marina Militare edition for Italian Navy
@ Marchitecture Dubai (WUS)
Jahaa, dat is wel wat anders dan dat Yupperige spul wat ze tegenwoordig uitbrengen ![]()
Mwa, ze doen nog steeds wel beide he. ![]()
Morning Squaléosi
Na wederom weken mijn MM200 te hebben gedragen, zit de komende tijd weer eens een van de Squales om de pols.
Een fijne dinsdag!