Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Lekker zeg! Gewoon goed! :grinning:

1 like

Goedemiddag!

20 likes

Goedemiddag,

Ik heb inmiddels geen Squale meer (sorry :roll_eyes:).
Maar mag ik hier wellicht een berichtje posten m.b.t. een GTG (alle merken welkom) die ik organiseer?

6 likes

Ja hoor, de kroeg is voor iedereen :wink:
Heb zelf ook al weer een tijd geen Squale meer maar hang hier nog steeds rond.

4 likes

15 likes

Hahaha. Ik ben en blijf ook echt een groot fan van Squale hoor. Dat gaat nooit meer weg. Alleen ik wil gewoon kleinere (< 40) horloges en liever geen duikers meer. Maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst gaat brengen. Wellicht dat er in de toekomst voor de zomervakanties toch weer een duiker gaat komen.
Ik zal dadelijk even wat voor de GTG posten zonder teveel informatie “in het open” te zetten.

3 likes

Dat dus! :grimacing:

2 likes

Hallo horlogevrienden!

Ik ben bezig met de organisatie van een GTG met aansluitend fine dining. De datum is zaterdag 28 februari en de kosten zullen ergens tussen de € 110,00 en € 130,00 liggen, afhankelijk van de drankjes die genuttigd worden. Alle merken zijn welkom. Aangezien dit topic openbaar is zal ik hier verder geen info delen. De voorkeur gaat uit naar TL2 of TL3 leden.

Heb je interesse? Kom dan even via een PB bij mij in de lucht.

2 likes

Is dat met of zonder overheerlijke Weppie BBQ? :crazy_face:

1 like

Hahaha, nee dat niet hahaha.

2 likes

Ik kom niet :expressionless::rofl:

2 likes

Jammer jammer hoor

1 like

Speciaal voor @Weppenzeiler , onder de 40mm :heavy_check_mark::+1: De keuze is reuze :grinning:

13 likes

De Sub 39 en Super Squale zouden ook kunnen, maar hij wil geen duikers meer :crazy_face:

2 likes

Ja, die zijn toch wel heel leuk!

Wat is nou een horlogeverzameling met niet tenminste één duiker?! :person_shrugging:

3 likes

Ik kan me er niets bij voorstellen…

1 like

Ja man :upside_down_face:

Heb maar twee horloges maar de duiker blijft.

14 likes

Twee duikers

11 likes

Lange tijd geen Squale om gehad. Dus vandaag ! 1 duiker :sunglasses:

17 likes

:rofl:

1 like