Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Ik zou de bezel van die OG polished op de Beams zetten en (alleen) die houden! Mag dat ook :crazy_face: :joy:

3 likes

Gaat niet passen ben ik bang.

De Beams heeft de nieuwere bezel met schroefjes, de oudere polished niet.

Beams heeft ook geen schroefjes. Is ook nog wel een oudere, van 2014. Schroefjes kwamen net daarna denk ik.

11 likes

O.k. wist niet dat die variant ook bestond icm de nieuwere bezel inlay.

1 like

Ja er zijn wat dat betreft heel wat variaties. Hier zie je hetzelfde, bericht uit 2014, polished blue met “Squale” gravering op de zijkant, nieuwe bezel met collar voor de lume-pip maar zonder schroefjes.

https://www.watchuseek.com/posts/7489026/

1 like

Blue blasted
De beam vind ik niet zo. De og en pvd lijken mij oudere modellen vanwege de lumepip? Daarom dat ik de nieuwere bezel kies met chrome rind de pip.

Na mijn nieuwe aanwinst vandaag zat ik al gelijk te kijken naar de andere matic S modellen.
Dat kan ik je aanraden.

1 like

Heb vandaag met dat zonnetje de 1521’s maar eens naast elkaar gelegd. Ik ben een tevreden man :grin:

18 likes

Tof drietal :ok_hand::ok_hand::star_struck:

1 like

En toch is die Militaire wijzerplaat van jou ook mooi :ok_hand:t2:

1 like

Das altijd goed :ok_hand:

Ik ook met mijn hervonden liefde :grin:

13 likes

Wat een bijzondere (in goede zin) wijzerplaat zeg!

2 likes

Topper hoor!

Hier de 1521 op milanese band, kreeg een schakeltje van @royke74 , super bedankt :pray:t2:

15 likes

Why? Gewoon lekker houden :sunglasses:

2 likes

Als het gaat om de variatie uiteraard de blue blasted behouden. Dan daarbij de OG of de Beams.

1 like

My first Squale op staal gezet! Tnx @royke74
Plaatje voor de (troosteloze)sfeer(verlichting)

15 likes

@Petteflet , helemaal mee eens. Volgens mij was jij bezig met verkopen van niet-duikers, juist om je toe te leggen op duikers. Wat is er dan leuker dan een aantal toch wel speciale Squales, die niet direct in elkaar vaarwater zitten?! :person_shrugging:
Of heb je een andere mooie duiker op het oog? Een Seamaster of Aquaracer? Anders idd gewoon lekker houden! :blush:

2 likes

Komt goed! We hebben genoeg hulp en je hebt sjouwers en coördinatoren. Ik behoor tot de laatste categorie. :sweat_smile: :wink:

Ja, was top!

Thanks! Net klaar, met in ieder geval alle spullen over en een deeltje al uitgepakt. Was toch wel lang dagje. Ben moe en ga lekker naar bed!

Welterusten, Squale amici!
image

7 likes

Truste…

2 likes

Buongiorno Squalisti :shark:

17 likes

Goeie smorges Tim

7 likes