Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Kom maar brengen :laughing:

2 likes

Ja dag, je bent de koning niet?

3 likes

Ging heel snel ja! En er was zelfs nog iemand voor op de ‘reserve-lijst’. Nou is dit ook wel leuk, zo’n semi-vintage 1521. :ok_hand:

@Niels1974 zit hij al bij je om de pols? Kom je de entree maken in de Squale-kroeg? :beers:

5 likes

Zeker! Zal morgen even een fotootje posten :blush:

5 likes

Zo en nu eerst een…

15 likes

Goedemorgen!

17 likes

Goedemorgen!

Vandaag weer even met de Tag

9 likes

Goede morgen

17 likes

19 likes

Begint me ook steeds meer te trekken! Maar daar moet ik me nog flink in verdiepen. Spring drive, hi-beat. Het duizelt me allemaal nog een beetje :exploding_head: Maar ik begin het steeds toffer te vinden. Heb jij al eens een GS gehad?

3 likes

Nee nog niet… Ik zou een quartz die een paar seconden per jaar zuiver loopt wel gaaf maar het een 37mm handwinder als 1e keuze

2 likes

Super middagwissel:

11 likes

Ik kom niet verder dan dit ouwe ding :rofl:

15 likes

GS is ook zeker top @Petteflet . Het mooie aan GS is dat er ook echt wel veel variatie is tussen de verschillende modellen qua maat, style en uurwerk.
Heb ooit een SBGE281 gehad en had ik eigenlijk niet weg moeten doen.

13 likes

Goedemorgen!

Net een RC autootje staan te spuiten, hele horloge onder de zwarte spuitnevel :see_no_evil: :rofl:

16 likes

17 likes

Daar is ie weer, saturday-soupshot……

14 likes

Ik word inmiddels wel erg nieuwsgierig naar de soep van jou @louis :nerd_face:

1 like

Niks bijzonders hoor Erik.
Tijdens het hele ‘proces’ heb ik niks beters te doen dan zo’n soup-shot :rofl: :rofl:

1 like

Veel te lang niet omgehad, deze.

Vind 'm nog steeds erg goed gelukt. Maar ben natuurlijk een beetje biased.:blush::sweat_smile::wink:

16 likes