Jazeker! ![]()
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/216?u=petteflet
Wat doe je nu met de Palomblabla ![]()
Daar moet ie tegen kunnen hoor! ![]()
Ik dacht eerst “zal ik hem maar afdoen?”. En toen “je bent gek, daar zijn ze voor gemaakt!”.
![]()
PS
Het bandje moet straks wel in de was, want dat stinkt nu als een bunzing.
Ja maar, stel je voor dat er krasjes op komen ![]()
Dan is dat toch het verhaal dat bij het horloge hoort?

Dan ik maar liever geen verhaal…
Heb je die al lang en zelf zo gemaakt door gebruik?
Is ook wel mooi hoor op een bepaalde manier
Maar niet voor mij…
Nee, die is niet van mij. Ik denk dat die niet te betalen is omdat die eigendom was van Edmund Hillary. (Ik kan een “gewone” niet eens betalen.
)
Ahh zo, en wat betreft het laatste, lekker blij zijn met wat je hebt ![]()
Zeker, dat ben ik ook! ![]()
Ja, het gekke (misschien) is, dat ik een mooie (semi-)vintage, die duidelijk een zwaar leven achter de rug heeft, echt wel kan waarderen. Maar tegelijkertijd kan ik ontzettend balen van een (paar) krasje(s erbij) op m’n eigen vaak nog erg nette horloges.
Ik ben best wel zuinig en voorzichtig op m’n horloges. ![]()
Maar zoiets zou ik toch graag hebben, bijvoorbeeld.
Prachtig man ![]()
Ik zoek het niet op, maar ben wel van mening dat een horloge van/voor mij (een stuk) beter bestand moet zijn tegen het dagelijks leven, dan ikzelf ben. (Misschien dat dat de reden is voor mijn voorkeur voor duikers.
)
Krasjes horen er dan uiteindelijk toch bij (helaas).
De tekst “COMBUSIN” is bij de mijne trouwens inmiddels al naar geel verkleurd. Dat vind ik zelf wel snel hoor. Maar wil je dat dus voorkomen, dan mag de Palombari straks niet in de zon ( @Tech-neut
).
En om nou steeds een Casio G-Shock achter de hand te houden voor de momenten dat het leven misschien een beetje spannend wordt… ![]()
Vijf kinderen (waarvan drie logeetjes) liggen te spatteren in het zwembad. Kan ik mooi, in de kantine, even genieten van wat ander vocht. Proost, mannen!![]()
![]()
Hahaha Tja herfstvakantie ![]()
Ik ben met mijn oudste kleinzoon in ballenbadherrieavonturentrampolineland.
Ik had vorige week vrijdag een kinderfeestje van mijn 5-jarige dochter in een gelijksoortige omgeving, ik was helemaal dood daarna ![]()