De Matic S. Echt fantastisch en super mooi afgewerkt. Ik ben er erg blij mee en overweeg zelfs om er later in het jaar er nog een te kopen, maar dan met de zwarte wijzerplaat.
En zo klein is het niet hoor. Draagt als een 40. Ik heb laatst even een 1521 kunnen passen. Ik merkte niet veel verschil.
Vandaag eindelijk tijd gemaakt om mijn nieuwe aanwinst te delen: deze prachtige Squale 1521, die ik onlangs heb overgenomen van Patrick.
Ik was al een tijdje op zoek naar dit model in gebruikte staat, het liefst met de oude wijzerplaat. Na verschillende duikers te hebben geprobeerd (waaronder andere Squales), bleef dit model toch trekken. In het verleden heb ik een 100 Atmos uitvoering van Berios gehad; die was fantastisch, maar deze 1521 is qua formaat en draagcomfort helemaal perfect.
Patrick, nogmaals bedankt voor de soepele overdracht. Deze blijft voorlopig in de collectie!
dat is een mooi setje zo niels ! en gefeliciteerd met je prachtige 1521 en welkom in de kroeg !
Gave aanwinst hoor, Niels! Congratulazioni!
![]()
Wat zou ik die graag ooit eens bemachtigen zeg😍
Tsja ik had er nog 1 gevonden aan de andere kant van de wereld…
Congrats Niels en geniet er volle bak van! ![]()
Gave (semi-) vintage!
Maar ben toch ook wel even benieuwd naar die Carrera. Had je die al (lang)? Draag je 'm vaak? En leuk als je 'm ook even in 't (TAG) Heuertopic post! ![]()
Hahaha heb even teruggekeken, maar die heb ik nieuw gekocht in 2021, is een zwarte titanium kast en sluiting.
Draag hem niet heel vaak om eerlijk te zijn, dus ziet er nog uit als nieuw ![]()
Nice!
Gaaf ding, hoor! ![]()
Kijk! Gefeliciteerd! Draagt ie heel licht?
Gefeliciteerd Sjaak en geniet ervan! ![]()
Draagt licht maar je voelt wel dat je een horloge om heb.
Dank!
Dank!
Kleurig ding Sjaak, gefeliciteerd!