Gefeliciteerd Dan! , ik vind m gaaf ![]()
![]()
Staal is cool en Toolish dus die zou ik er gewoon bij houden
Hier is het Doxa day ![]()
![]()
Lekker, man, weer een Squale, toch?! Gefeliciteerd en jij bent weer klaar voor de zomer!
![]()
Wat vinden de Squalistaas?
Staal vindt ik niet zo, dus verkocht.
Oranje is tof maar heb ik nu ff niet
Dus zwart Tropic.
Of grijs Stew-Ard?
Saai, snel oranje!!!![]()
Mooi hoor ![]()
Dat kan allebei prima en dat grijs staat hem ook goed.
Ik houd zelf meestal de sets compleet, of ik de band draag of niet. Kun je toch altijd weer eens afwisselen.
Maar goed, ik flipper de 1521’s ook niet zo snel als sommige andere forumleden ![]()
Plaatje d’r bij.
Zonde man van dat staal. 1521 op staal is toch heerlijk!
Nou ja, ik draag m’n duikers eigenlijk altijd, allemaal op rubber. Vind ik comfortabeler, minder schadegevoelig en staat ook goed, vind ik. Máár, van de horloges waar ik een stalen band bij heb, bewaar ik deze trouw.
Enerzijds omdat
Anderzijds omdat ik denk dat je zo een horloge ook weer gemakkelijker verkoopt: full set dus. ![]()
Oh en voor de 1521 geldt, wat mij betreft, ook nog dat de wereld echt heel lang heeft gewacht op en heeft gepleit voor een stalen band, voor dit model. Squale heeft hier, uiteindelijk (en dat is best bijzonder) gehoor aan gegeven, door een heel mooie en unieke bracelet te maken, die echt heel mooi staat en aansluit op dit horloge. Dat kan ik wel waarderen. Dús, lang verhaal kort; ik zou 'm lekker houden. ![]()
Dat wel maar als ik het toch niet ga dragen maak ik er liever een ander gelukkig mee
Squale #6 ![]()
De Kermit
blijft op staal en de Squale is mijn bandenswapper ![]()
Yes, en deze watch Stew-Ard draagt nog comfortabeler ![]()
Is al onderweg naar een andere Squalista ![]()
Ja die gepolijste staat tof ![]()
Bedoelde in mijn post hierboven vooral jouw blasted bracelet, maar thanks ![]()
![]()
Haha Oke, Tja weet niet vindt het iets te vlak/mat allemaal.
Op de 1521 Blasted vind ik staal net even too much. Mooi hoe Squale gehoor geeft aan de fans van de stalen banden, maar rubber vind ik echt veel mooier.