Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

En welke om de pols dan ?

En deze

6 likes

:grin:Dit is trouwens erg grappig, vind ik. Was ChatGPT wat vragen aan 't stellen over Horlogeforum.

En op deze vraag/prompt:

Kreeg ik dit antwoord (samenvatting):

Klopt wel, op zich.:blush: :+1:

Benieuwd wat ChatGPT van jullie vindt. :wink:
Moet je eens doen. 't is toch pauze! :person_shrugging:

4 likes

Hahaha, vet grappig!

Heb mezelf ook maar eens opgezocht, met exact dezelfde vraag. Er is een hele lieve omschrijving van mij gemaakt. :rofl:

3 likes

Nou, laat lezen dan!:smile:

2 likes

Hahaha, dat heb je vast al gedaan. :sweat_smile:

Over Louis kan ie niet specifiek iets zeggen omdat er meerdere zijn op HF.
Ongelofelijk, er is er toch maar één echte? :sunglasses:

1 like

Heel cool, op één puntje na. Ik had de pushers liever helemaal van staal gezien.

Thanks! En vorige had dat. Maar stoort mij verder niet. :person_shrugging:

1 like

Net idd maar even gedaan. En ChatGPT is heel positief over forumlid KGIGO!
Nou ken ik jou een beetje, natuurlijk enne… Nou,… Nee, geintje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vanmiddag mini-GTG met enthousiast en sympathiek forumlid @HFLN . Hij wilde graag 'ns wat Squales en de Carrera Glassbox irl zien en passen.

En voor mij een leuke gelegenheid om 'ns kennis te maken met het merk Erebus én deze twee toppers 'ns naar elkaar te zien.

Was gezellig, @hfln! :+1: :beers:

11 likes

Oeffff, die Seiko is ook uber geil.:sunglasses:

1 like

Ja, vandaag voor het eerst even mogen bepotelen en ziet er echt goed uit en gewoon heel veel horloge, voor het geld! :+1:

1 like

En die glazen Heuer is ook niet voor de poes.:muscle:

2 likes

Dat was het zeker en ook hier nogmaals bedankt voor je tijd en het meenemen van de horloges. Mooi dat forum :ok_hand:t3::pray:t4:

Wel jammer dat de gezelligheid mij hoogstwaarschijnlijk extra geld gaat kosten, want na een paar seconden de HFLE passen was ik al overtuigd dat er op termijn een HFLE of andere Squale moet komen…:sweat_smile:

Ja, dat is die zeker. Als je beetje geduld hebt, zijn ze met een aanbieding voor rond de 400,- nieuw te koop.

Of hier in het blauw voor minder.

Je hebt helemaal gelijk gehad @Petteflet. Had de 1521 van @TagEd ook om de pols vanmiddag en die kon ik ook goed hebben. Totaal onverwachts maar de kastvorm doet wonderen…

Ik heb iig weer wat te doen aankomende tijd qua speurwerk en een doel om voor te sparen :smirk:

5 likes

Lekker weertje vandaag :sunglasses:

10 likes

Weertje he!
Vandaag de NA eens testen, bevalt tot nu toe prima. Die Monnin kast zit perfect, ligt mooi op de pols.
Deze kan mooi mee naar Londen morgen :england:

10 likes

Goeie smorges, deze mag n dagje rundum house

9 likes

Haha,
Glad To Help GIFs - Find & Share on GIPHY

1 like

Ach binnenkort komt het vakantiegeld weer :sunglasses:

1 like