Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Moguh, vanmorgen om 4:50 vergeten te wisselen naar het werkpaard. Dus vandaag mag de squale mee.

17 likes

Jeez, ga jij zo vroeg naar je werk? :grimacing:
Welke is jouw werkpaard (ook alweer)? :thinking:

1 like

Je staat er versteld van hoeveel mensen er smorgens vroeg tussen 6 en 7 al aan het koffie drinken zijn bij een pompstation langs de snelweg… die zijn dus al vroeg opgestaan!

3 likes

Ik start in de ochtenddienst om 05:50, maar ben er meestal rond 5:30 ff bakkie doen ouwehoeren en dan starten…

Dit is mijn werkpaard.

12 likes

Goedemorgen Heren van de Squale!

Moest even wat berichten bij lezen (+175).
Weinig de Squale om gehad maar vandaag is het weer zover. Gelijk maar besloten jullie vandaag lastig te vallen met foto’s. Misschien wel veel. Je weet nooit hoe deze dag loopt. Bedoel van het weer :cloud_with_rain: moeten we het niet hebben.

Fout kleurtje mag! Denk ik… :laughing:

17 likes

Ben er echt blij mee :ok_hand:

Heerlijk die witte lume, hoop niet dat ik er nu een afwijking bij heb :see_no_evil:

21 likes

18 likes

Gaaf!!!

1 like

Dank je. Had er even donker grijs op zitten maar deze is gewoon fout dat hij goed is:

14 likes

Welke kark is dat op de laatste foto :thinking:

Ik zie m toch liever op de grijze strap hoor

En vraag, Welke app kan ik het best gebruiken om te zien of mijn horloge zuiver op tijd loopt?

1 like

Ik gebruik deze wel eens. Over de accuraatheid van de apps kan ik niet echt oordelen.

1 like

:face_with_peeking_eye: #metoo

1 like

Pfoeh! Da’s best vroeg! :sweat_smile: :yawning_face:

Oh ja, had ik moeten weten.

Vinden we helemaal niet erg! :smile:

Staat sowieso goed. Maar vind die roze toch ook wel wat hebben. Idd

:+1: :sunglasses:

+1 :white_check_mark: Ik ook.

3 likes

Leek me wel toepasselijk om om de pols te slingeren.

20 likes

In het dorpie waar ik woon. Niks bijzonders. Ja, grijs?
Vind dit wel even leuk. Waarschijnlijk ben ik hem over een paar dagen wel zat. Daarom lekker doorwisselen.

1 like

Uit Susteren, zeker… :crazy_face:

1 like

Klopt :+1:

1 like

Je hebt hem op Vinted zien staan?

1 like

@Kleine_gup_in_grote_oceaan is een actief Vinted-gebruiker. Toch, KGIGO?! :wink:

2 likes

Gave uitvoering! Niet eerder gezien :star_struck:

1 like