Ja, we zitten hier natuurlijk in de kroeg en ik zal eens een persoonlijk ding vertellen over mezelf. Ik heb nog nooit een
gedronken en het staat niet eens op m’n bucket list!
Ja, we zitten hier natuurlijk in de kroeg en ik zal eens een persoonlijk ding vertellen over mezelf. Ik heb nog nooit een
gedronken en het staat niet eens op m’n bucket list!
Dibs, als je ze in het blauwe gedeelte zet.
Present !
Dat is wel een plaatje hoor
Voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @Tijdspraak dan
Die vanille smaakte helemaal nergens naar, ja naar Dr. Pepper maar dat was het
Hoe bestaat het eigenlijk he, dat ze een Cherry variant van Dr. Pepper maken, terwijl het er al naar smaakt!
Punt!
lekker maat, lang niet op…
ik merk al ik moet weer eens naar de toko…
ik doe nog ff deze vandaag
Nou, de Squale Fiffer is door naar de volgende liefhebber, @Mauss08 . Ja, ik weet het, eigenlijk zou nu @Tijdspraak aan de beurt zijn. Maar met de aankomende GTG, was het planningstechnisch toch handiger als de daaropvolgende 'm nu eerst krijgt.
Met veel plezier elke dag gedragen. Maar voor mij natuurlijk niet helemaal nieuw en/of verrassend. Dank aan de mede-sponsoren en natuurlijk organisator @Petteflet !
En nu dan? Nou ja, maar weer even de Seamaster chrono. Was alweer best wel 'n tijdje geleden.
Veel plezier met de Squale Fiffer, Maurice!
Kijkk. Goed bezig!
We zien hier veel te weinig groen!
Daar mag Squale best weleens wat aan doen , keuze genoeg uit groen alleen!
Springsteen, muzikant en horlogeliefhebber.
Kan een Admin ook een advertentie die in het archief staat weer op actief zetten?
Dat kan denk ik elke TL-3, alleen moet het slotje er ook vanaf. We hebben er een in ons midden, @junior kan je vast je helpen