Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Ja dat was mijn idee ook, maar dan komt er ineens van alles leuks op je pad :sweat_smile: van 5 terug naar 1 terug naar 4 :joy: (toch ingekrompen :crazy_face:)

6 likes

Moguh

9 likes

:drooling_face:

2 likes

Excited Gif Animated Graphic - Excited062

Woah, Vries! Die is wel heel gaaf! Maar, doe je een beetje rustig aan, jonguh!?
Easy There GIFs | Tenor

4 likes

Benjegekjoh, gewoon lekker kopen :rofl::rofl:
Wel goed rouleren hè
Ik heb tijdens de overdracht van de Bronze 1521 de Doxa Army met bronze van @HeinW gezien …
Die is ook erg gaaf!! Ik sluit niet uit dat ooit…
Dan zou bijvoorbeeld de Matic het veld moeten ruimen. Wel met veel tegenzin :pleading_face:
Om jullie te helpen hoe die eruit ziet…
Plaatje voor de sfeer :smile:

En ik ben van 1968…

7 likes

Ik vind een Bor wel leuk op bepaalde horloges, t moet matchen zegmaar

Ja leuk toch, ben wel benieuwd naar de zilveren, dus kom maar door met de plaatjes tzt en ook beide naast elkaar :innocent:
Anyway, gefeliciteerd alvast :tada::beers:

Beetje donkere foto bij de Lugs , maar je doet niets met de bracelet? Breng dan maar hier :smile:

Heb ik een poosje geleden al gedaan nav de aanwinst van @Royce . Leuk! En zit ook in de Squale Doxa hoek.

Ik begin steeds meer te balen dat ik er woensdagavond niet bij kan zijn!!!
Hoop maar op veel foto’s :innocent:

5 likes

Hahaha Tja weet er alles van :face_with_peeking_eye:

2 likes

“De originele Doxa Army dateert van de jaren '70, met als hoogtepunt de samenwerking met de Zwitserse strijdkrachten in 1968…”

01675B71-59E6-4473-AB02-39B5F89B791C

#MeToo

7 likes

En daarna meteen maar een nieuwe GTG plannen. Bij voorkeur in de zomer, want dat is toch wel het seizoen van de Squale. :sunglasses:

4 likes

Vindt deze uitvoering tof groene inlay en band maar dan met de RVS bezel :star_struck:

Alleen wel benieuwd of dit niet te groot draagt op mijn 17 cm pols :thinking:

10 likes

Ik heb m gezien en gepast. Is en draagt klein. Kleiner dan een 1521
Hij is volgens mij een maatje kleiner dan de 300T als bv @junior heeft. En die is ook al heerlijk draagbaar!

4 likes

En dan niet op een woensdagavond of donderdag avond :grin:

5 likes

Rustig mannen ! Komt goed ! Maar zal eerder voorjaar worden hoor

2 likes

Poh :hot_face: :cold_face: :ok_hand:

18 likes

Gefeliciteerd! Ziet er gaaf uit met dat bolle glaasje.
Al gedibsd? Zo nee, :point_up::joy:

5 likes

Gaaf! Gefeliciteerd :drum::tada::beers::heavy_check_mark::+1:

3 likes

Heul vet!

Voor mij persoonlijk doet de incoming, mij in ieder geval meer. Vind ik overigens het vetste Synchron model, naast het model met zwarte wijzerplaat.

2 likes

Omdat @VriesKou hem nog niet heeft post ik maar vast een foto :yum: Heerlijk zomers horloge.

13 likes

Is toch gewoon een dik horloge!

2 likes

Staat genoteerd :white_check_mark: (zorg maar dat het potje permanent genoeg gevuld is :crazy_face:)

Dank! Hmm ik weet nu al vrij zeker dat dat voor mij niet geldt, of in ieder geval dat ik deze meer ga dragen :wink: Deze draagt echt zó veel mooier/fijner dan de 300T en ik denk dat de Synchron érg veel op die tweede lijkt. Máár ik ben benieuwd en laat me graag verrassen :hugs: (is ook niet eerlijk want jij bent van de black and yellow :laughing:)

Dat zeker :sweat_smile: en de 300 draagt en oogt vrij elegant (voor zover dat kan met een 42,5mm duiker)

4 likes