Niks, mooi klokkie!
Neem je um mee naar de GTG? Heel benieuwd hoe ie in het echt is.
De vakantie is gestart, beland op bestemming. Nu eerst eten. Vanzelfsprekend het vakantiehorloge weer om!
Haha. Je had het merk in ieder geval goed.
Enne “voor zolang het mag duren”, we gaan het zien! ![]()
Dat is wel het plan. En deze rooie is serieus leuk!
Samen met de Doxa, anders kom ik er niet in. ![]()
@Sjaakbanaan, geniet ervan!
Als jullie dat maar weten ! Al dat geruil… kon dat niet na de gtg

Benieuwd of ie de GTG haalt. ![]()
Maareh, gefeliciteerd, man! ![]()
Zoo Remco, die zag ik al aankomen maar dit merk had ik niet geraden.
Veel plezier ermee ![]()
![]()
Oh wow, dat is een mooie draai! Toffe NA! Daar ga je wel lang plezier van hebben denk ik.

Die moet dan wel een Harrods willen inruilen. ![]()
Maar even serieus, deze gaat wel weer even mee hoor. Toffe verschijning.
Ik vind die Harrods heel tof. Misschien wel de mooiste BB… alleen hij is zo dik! Letterlijk he, dik. Echt te dik voor een time-only 200m.
Uit m’n hoofd gezet 14,8mm.
Ja, dat doet Squale toch een stuk beter, met zelfs 500m WR.
14,7 tegenover 13,6 voor de rooie. Dus inderdaad wel een dikkertje, die groene.
Maar ik kan 'm hebben (weet ik al) … ![]()
Nou ja, maakt ook eigenlijk geen fuck uit, eigenlijk. Een duiker mag best lekker aanwezig zijn, natuurlijk.
Als het goed is…
De verwachtingen zijn hoog gespannen., de reis is bijna voltooid., in diverse opzichten.
Waarom is de andere dikker ![]()
Geen idee.
Het uurwerk van deze rooie is een MT5602-U (METAS+COSC), de Harrods heeft een MT5602 (COSC). Verder is de kasaanzet 22mm en bij de rooie 21mm. Het is dus een andere kast, ondanks dat ze op elkaar lijken. Mogelijk heeft dat met het uurwerk te maken, dat de METAS-versie dikker is ofzo. Kan zomaar. Ik zal er in de verloren uurtjes eens induiken.
PS Google Ai-overzicht vindt er alvast het volgende van:
The Tudor Black Bay Harrods is thicker, at approximately 14.7mm, due to its design choices and the specific case proportions for the model, rather than a single factor like the movement alone. Some speculate Tudor wanted to give the watch a certain heft or presence, although the in-house movement (MT5602) itself does not necessitate a thicker case.
Ben zeer benieuwd of het echt het einde is of slechts en wederom een tussenstation. ![]()
Morgenochtend wel thuisblijven hè!
Duik jij er maar eens in Remco ![]()
De onderste steen boven ![]()
![]()