Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

20 likes

Alles voor het goede doel… :wink:

2 likes

Iemand interesse? Stuur me een PM. Scheelt me weer een artikel maken in het blauw :wink:

1 like

Luie man!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Goeiesmorgens mannen :wave:

15 likes

Poh mooi! Ook goed gekleurd met de trui :ok_hand:t2:

3 likes

Thanks! Dat is dan toeval want ik ben niet zo ‘kleurbewust’ :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Waarom hou je deze knapperd niet joh?!

3 likes

Kan ook maar zit zo in mijn hoofd :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik zeg, Houwe !

En ik zeg, goede morgen :slightly_smiling_face:

12 likes

Afscheidstournee……

16 likes

Zo ook weer hier, iedereen de kerst weer overleefd? Hier roerige tijden. Vrouwtje half december geopereerd en dus nu al 2 weken full time mantel zorgen. De whoop ingeruild voor een Garmin fenix. En waar ik al bang voor was je draagt dan geen horloge erbij. Wat bij de whoop natuurlijk geen enkel probleem was. Maar wel een fijn ding die fenix. Ben het nog aan het ontdekken maar de fitness tracking lijkt goed te werken voor wat ik er mee wil.

Fijne jaarwisseling vrienden.

13 likes

Jij en jouw vrouw veel sterkte, Stef! En ook een mooie jaarwisseling! :fireworks: :clinking_glasses:

4 likes

Sterkte beiden! :four_leaf_clover:

2 likes

Sterkte, kerel!

Hier ook alle festiviteiten overleefd, vandaar even een aantal dagen helemaal niet actief geweest op HF.

Vandaag de hele middag motor gereden en net ergens een warme chocolademelk en een clubsandwich genuttigd. :grimacing:

Toedels!

10 likes

Sterkte @Tijdspraak Stef!
En iedereen hier alvast fijne jaarwisseling en pas op met dat kutvuurwerk!

3 likes

Iemand deze al gespot?

13 likes

Ik niet…

Die van mij mag de 2e weer eens onder het mes, hoop echt dat dit de laatste keer is.

Sterkte voor jullie beide!

1 like

Ik dacht dat dat een AI was…excuus als die toch echt is :blush: