Hoef ik niet per se, maar wel die kenmerkende kroon. Dus moet het een Luminor zijn (en geen radiomir), alleen blijft er dan nog een oerwoud aan referenties over
Ik heb nooit een horloge in de slaapkamer dus geen idee eigenlijk interesseert lume mij helemaal niets
Eh, gewoon een mooi horloge: ik houd van duikers, rechte indices, strakke wijzers, een beetje geschiedenis/authenticiteit/niet alledaagsheid (zoals Squale en Doxa dat ook hebben), en dat zit hier allemaal wel in. Mooi formaat, mooie afwerking, mooi logo.
Hij werd door CREPAS geleverd met rubber en 2x staal (mesh en dezelfde band als de zwarte - die ik er nu ook even opgezet heb voor ‘t uitproberen).
Jammer, de bootschroef van grote broer cayman 3000 had op de achterkant ook lume, deze helaas niet. Weet overigens niet hoe nuttig dat is verder, maar wel leuk.
Vandaag bij en voor een cadeautje gekeken. Hij vond mijn Squale 1521 Blue Blasted een fraai horloge, en wist er best veel van. Nu zelf nog een beslissing nemen wat te doen. Maar wees gerust ; de Squale blijft.