Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Hoef ik niet per se, maar wel die kenmerkende kroon. Dus moet het een Luminor zijn (en geen radiomir), alleen blijft er dan nog een oerwoud aan referenties over :confounded:

Ik heb nooit een horloge in de slaapkamer dus geen idee :sweat_smile: eigenlijk interesseert lume mij helemaal niets :thinking:

1 like

Hij krijgt nog een beurtje en de wijzerspanning moet aangepast worden, is nu wat te licht.
Komt goed :+1:

2 likes

PAM 178 is gaaf​:+1::+1::+1::+1:
Of was het nou 177? :joy:

1 like

Denk 177 ja, de 178 is een limited voor een Griekse juwelier. Maarreh die is van titanium, dat mot ik niet :stuck_out_tongue_winking_eye: (mooi, weer 1 ref af kunnen strepen :joy:)

1 like

Eh, gewoon een mooi horloge: ik houd van duikers, rechte indices, strakke wijzers, een beetje geschiedenis/authenticiteit/niet alledaagsheid (zoals Squale en Doxa dat ook hebben), en dat zit hier allemaal wel in. Mooi formaat, mooie afwerking, mooi logo.

Hij werd door CREPAS geleverd met rubber en 2x staal (mesh en dezelfde band als de zwarte - die ik er nu ook even opgezet heb voor ‘t uitproberen).

Jammer, de bootschroef van grote broer cayman 3000 had op de achterkant ook lume, deze helaas niet. Weet overigens niet hoe nuttig dat is verder, maar wel leuk.

Dat antwoord volgt nog… :wink:

7 likes

Tadaa!

11 likes

Shined lekker toch?

1 like

Goedemiddag

Was only the lonely, totdat…

Tja dan ontstaat er langzaam een verzameling

Misschien vanmiddag aanvulling??!

Kom post… ff volhouden
Zoek wel een mooie stalen band…

Goede jaarwisseling gewenst uit Zeeland

21 likes

Hoop t voor je, vandaag nog :+1:t2:

2 likes

Lekker bezig! Ben benieuwd naar nr3 :slightly_smiling_face:
Fijne jaarwisseling! En dat geldt uiteraard voor iedereen hier.
Plaatje voor de sfeer :smile:

16 likes

Post heeft het gedeeltelijk volgehouden

The story continues…

Toen waren het er 3

Het kan nog …

20 likes

Nice! Congratulazioni!:partying_face::champagne:

1 like

:100::boom::ok_hand:t2:

1 like

Matic :muscle:t2: :partying_face:

3 likes

Hamsterrrrrrr😜

5 likes

Vandaag bij :sheep: en :lemon: voor een cadeautje gekeken. Hij vond mijn Squale 1521 Blue Blasted een fraai horloge, en wist er best veel van. Nu zelf nog een beslissing nemen wat te doen. Maar wees gerust ; de Squale blijft.

5 likes

Dan had je een Zeldzame !

Mooi trio zo ! Gefeliciteerd

1 like

How do you mean? :thinking:
Ik weet nog een Rode 1545 hier ergens te koop :smile::heavy_check_mark:
Congratz met de Matic :heavy_check_mark::+1:

2 likes

Als iemand wil moet ie snel zijn… Hij staat al met één voet buiten :shushing_face:

Edit: te laat…

1 like