Komt denk ik doordat Squale de uurwerken zo in het kastje plempt na afregelen.
De Sinn 104 heeft hetzelfde uurwerk en daar hoor je geen klachten over op dit gebied omdat Sinn alle uurwerken controleert voordat ze die in de kast mikken.![]()
Komt denk ik doordat Squale de uurwerken zo in het kastje plempt na afregelen.
De Sinn 104 heeft hetzelfde uurwerk en daar hoor je geen klachten over op dit gebied omdat Sinn alle uurwerken controleert voordat ze die in de kast mikken.![]()
Deutsche gründlichkeit, dat doen de oosterburen toch beter ja.
Heel erg gaaf!![]()
Gefeliciteerd!
Thanks, man!![]()
Gefeliciteerd en beterschap! ![]()
![]()
Dankje! HF is een goeie afleiding ![]()
Welkom! En beterschap! Ik heb precies dezelfde met ook die band maar draag hem eigenlijk alleen maar op staal ![]()
Maar staal zit nu tijdelijk even op de vandaag opgehaalde SFFL
Die hebben we gelijk maar even omgezet omdat ik die nog niet op staal heb gezien
staat hem ook erg goed!
Wil je nog een nieuwe Squale @TagEd
TAG Heuer with reference number 980.023N. Watch Only. Trusted seller with over 100+ watches in stock. Worldwide delivery. Buy with confidence!
Price: EUR 1.299,95
's wel een heel leuke! Maar potje is even leeg… ![]()
Dit is toch gewoon een von Buren 1521 kast of zie ik dat verkeerd. Je zou zeggen dat ik ze moet herkennen met 2x 1521 nu in huis en om de pols
Misschien zie je door de von Buren het bos niet meer ![]()
![]()
Nee, deze horlogekast werd geleverd door MRP SA.
Lijkt wel verdacht veel op de 1521 kast
Ja, maar hij is net ietsje ronder/meer afgerond.
Ik zie het,
Welkom! En beterschap! Ik heb precies dezelfde met ook die band maar draag hem eigenlijk alleen maar op staal
Maar staal zit nu tijdelijk even op de vandaag opgehaalde SFFL
Die hebben we gelijk maar even omgezet omdat ik die nog niet op staal heb gezien
staat hem ook erg goed!
Thanks! Ik wilde juist die “big holes” band heel bewust. Of een tropic. Haalt gewoon dat zomerse vakantie gevoel bij mij naar boven. Al lijkt die nieuwe stalen band van hen wel heel geslaagd ![]()